سلام وقت تون بخیر

دوستان من 24 سالمه و ارشد میخونم. بابت سربازی مشکلی ندارم. وضعیت مالی متوسطی دارم. 

آدم احساساتی، کمی وسواس و کمال گرا هستم ولی در مواجهه با مسائل و اشخاص مختلف سعی میکنم کنترل شده برخورد کنم به همین خاطر رفتار یکسانی ندارم. در ایجاد رابطه دوستی کمی سرد رفتار میکنم علتش هم اینه که در مسائل جدی نظرات متفاوتی با دیگران دارم اما این تفاوت در بسیاری از موارد برای من پذیرفته شده است. اما با دوستانی که باهاشون در ارتباطم به شدت گرم هستم. نتیجه این رفتارم اینه که دوستان زیادی ندارم.

در اکثر زمینه ها ممتاز بودم. مثل درس، ورزش، موسیقی، رفتارهای شخصی و گروهی. به همین خاطر اعتماد به نفس بالایی دارم. چون سال هاست پدرم رحمت خدا رفتن (خدا اموات شما رو هم بیامرزه) تجربه هایی در بیرون از محیط خانواده هم کسب کردم.

با روابط دختر و پسر به هیچ وجه مشکلی ندارم ولی چون توی خانواده سنتی بزرگ شدم در همین چارچوب هم رفتار کردم. 

در یک جمله: در مسائل عاطفی آتشفشان! در مسائل اجتماعی جدی! 

قبل از دانشگاه یه بار عاشق شدم. توی ذهنم طرف رو خیلی بزرگ کرده بودم ولی وقتی وارد بحث و گفتگو شدم دیدم اصلا توی فضای ذهنی من نیست. نتیجتا شکست عشقی خود خواسته ای خوردم که هنوز جاش درد میکنه. این اتفاق باعث شد که تا چند سال به این مسائل فکر نکنم.

گذشت تا اینکه توی ارشد مجدد عاشق شدم و به طرف درخواست آشنایی دادم. اونم اوکی داد ولی گفت باید خانواده ها در جریان باشن. اما این مدتی که باهاش چت میکنم و همون طور هم که از قبل حدس میزدم متوجه شدم ایشون ظاهرا آدمی خنثی هستن. مثلا با وجود ابراز علاقه های فراوانی که کردم مسئله خواستگاری و ازدواج رو پیش پا افتاده میدونن و دلهره های عاشقی رو الکی میدونن و میگن هر چی قسمت باشه پیش میاد و یا وقتی تاریخ تولدشون رو پرسیدم سال و ماهش رو بهم گفتن ولی در مورد روزش گفتن مهم نیست بدونید! خلاصه بنده آتشفشان ولی ایشون ظاهرا یخچال تشریف دارن. 

از یک طرف نمیخوام از دستش بدم ولی در عین حال مسئله ای هم که ذکر کردم وجود داره. دو سوال دارم: 

یکی اینکه واقعیت خودش هم همینه یا اینکه به هر دلیلی که شاید مربوط به رفتار دخترها باشه اینجوری رفتار میکنه؟

سوال دیگه هم اینه که حالا من خواستگاری رفتم  ایشون و خانواده شون هم اوکی دادن مطابق شناختی که از خودم دارم اگر قراره رفتارشون اینقدر یخچالی باشه من حتما کنار میکشم. به همین خاطر ترسی از شکست خود خواسته ی بعدی دارم که تا چند سال دوباره دلسردم کنه. با این شرایط چیکار کنم؟


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان