سلام وقت بخیر

بنده سوالی در زمینه ازدواج داشتم، معلم هستم و با آقایی آشنا شدم که مشکلی در زمینه سن و فرهنگ و عواطف نداریم، تنها مسئله ام شغلشونه، تکنسین فوریت پزشکی هستند . 

میخواستم نظرات رو در رابطه با اینجور مشاعل بخونم که با شرایط شون آشنا بشم و بفهمم که میتونم کنار بیام اگر با ایشون ازدواج کنم؟

محل زندگیم و خانواده ام از هم دور میشه و شب هایی که ایشون شیفت هستند نمیتونم پیش خانواده ام باشم.

پیشنهاد:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)