سلام

یه پسر بیست چند ساله هستم، سوال اولم از دخترها اینه چطوری علاقه شون رو به یه پسر نشون میدن؟ اصلا ممکنه از پسری خوش شون بیاد که نمیشناسنش؟، چه قدر احتمال داره خودشون بیان جلو؟، اصلا اگه نیان جلو چه جوری باید بری به دختری که کمترین برخوردی باهاش نداشتی حتی اسمش رو هم نمیدونی پیشنهاد آشنایی بدی و چی باید بگی؟

اصلا چرا من حس میکنم بعضی از دخترها بهم علاقه دارن، نه جذابیت ظاهری آنچنانی حس میکنم نه ملاک های دیگه ای که برای یه دختر ممکن جذاب باشه، ولی بارها شده این رو حس کنم و برام سوال بشه، ذهنم درگیرش بشه و بخوام در موردش بیشتر بدونم. بعد دیگه نمیتونم رفتار عادی داشته باشم، وقتی باهاش مواجه میشم. الان دوباره این اتفاق افتاد. شایدم من اشتباه برداشت میکنم.

الان خودم عاشق یه نفرم، ولی میتونم این دختر خانم رو دوسش داشته باشم و کشش اولیه هم وجود داره. اونی که عاشقشم بیشتر به خاطر اینکه حس میکنم از نظر ظاهری یه کم شبیه خواهرم و فامیل مون بودن و اینکه فکر میکنم درونگرا باشه، ولی از پایانش میترسم برای هر دو تا مون، حتی ممکنه بهم نرسیم.

خیلی تفاوت داریم، بیشتر اقتصادی و این اذیتم میکنه، برای همینه اون باهام سرد و مغرورانه برخورد میکنه، دقیقا تو موقعیتی قرار گرفتم که دارم انرژی میدم و خیلی کم دریافت میکنم، شایدم بیشتر به خاطر نوع رابطه است که به چنین وضعیتی رسیدم. دوست دارم نامزدم خیلی احساسی باشه، بهم دیگه احترام بذاریم، مهربون باشه، مغرور نباشه، همیشه بخنده، واقعا عاشق هم باشیم، با هم پیشرفت کنیم، ولی اون با من این جوری نیست، شده من غرورم رو بشکنم ولی اون هیچ وقت حاضر نمیشه این کار رو بکنه.

حقم داره، چون من پایین تر از اونم و براش کمم، حتی به فرض محال که خودش هم قبولم کنه قطعا خانواده ش قبولم نمیکنن. بیشتر براش شبیه یه بازی میمونم تا کسی آینده ش رو باهاش ببینه. اصلا منو به چشم یه رفیق میبینه، نه همسر آینده ش، ولی من از وابستگی میترسم، همین الانش هم خیلی اذیت میشم نمیخوام کلی رابطه کوتاه مدت رو تجربه کنم تا بالاخره یکیش بشه.

میخوام واقعا بتونم یکی رو دوست داشته باشم. هر وقت بهش گفتم میرم یا گفته دوریت رو تحمل میکنم یا گفته به کسی نیاز ندارم، هیچ وقت نگفته نرو وایسا، منم دوست دارم الان بهش گفتم به تنهایی نیاز دارم، ولی واقعا راستش نیاز داشتم فقط ببینمش همین، دلم براش تنگ شده بود ولی اون غرورش براش خیلی بیشتر از من ارزش داره، در صورتی که بارها منو له کرده.

الان جوری شده که ممکنه کل روز رو یا به اون فکر کنم، یا اگه کاری میکنم تمرکز نداشته باشم یه جوری میشم که از خودم بدم میاد.

خسته شدم از بس ضعیف بودم، از افتادن دنبال آدم ها، یعنی اون حاضره منو از دست بده ولی غرورش رو نشکنه، واقعا ابراز علاقه دو طرفه شکستن غروره؟، اونم وقتی که من این کار رو کردم؟،  مگه اینکه علاقه صادقانه ای نباشه.

نمیدونم دوباره بتونم عاشق بشم یا نه، چون وقتی اون رو میبینم دلم میلرزه، ولی هیچ کس برام این جوری نیست. از یه طرف نمیخوام از دستش بدم فکرش خواب و راحتی رو ازم گرفته، از یه طرف فکر به اینا منو سرد کرده.

ولی عقلم میگه اگه یکی باشه تو یه سطح باشیم و منم ظاهری و اخلاقی بپسندمش و اونم عاشقم باشه این مشکلات پیش نمیاد، منم براش کم نمیذارم، حداقل اینقدر ضعیف نمیشم، عاشق بودن یعنی ضعیف بودن، اونم کسی که برات ارزش زیادی قائل نیست.

اگه بخوام خانواده برام تصمیم بگیرن باید صبر کنم بعد از سربازی با کسی که اون ها میگن و سنتی ازدواج کنم، مورد های خوبی هم هستن، حداقل از نظر جایگاه اجتماعی، ولی من میخوام یکی رو خودم بشناسم، مثل هم فکر کنیم و به درد هم بخوریم، واقعا دوسش داشته باشم و خانواده رو هم بعدا میشه راضی کرد.

سوال دومم اینه الان من باید چیکار کنم، به نظرتون عاشق کسی باشم که ممکنه بهش نرسم، یا با یه نفر که دوسم داره و منم ازش خوشم میاد رابطه داشته باشم. البته بعد از این تجربه دیگه نمیخوام اینقدر احساسی برخورد کنم چون ضعیفم میکنه.

سوال سوم اینکه اگه قرار شد با این دخترخانم رابطه داشته باشم دارم تصمیم یه طرفه میگیرم و به اون خیانت میکنم یا خیلی زود قضاوت میکنم و باید بهش فرصت بدم؟

و سوال چهارم اینکه اگه قرار شد رابطه ای باهاش داشته باشم باید بدونه من عاشق شدم؟، و این چقدر تو روحیه اش تاثیر میذاره؟


مرتبط:

از دختر یکی از همکارانم خوشم اومده اما میترسم برم جلو

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)