سلام

وقت تون بخیر، سوالی که دارم اینه که موفق شدن در رشته های زیرشاخه روانشناسی  (حالا اینکه کدوم رشته بماند...)، چطور ممکنه؟، و اینکه ادامه تحصیل تو این رشته ها چقدر لازمه و البته سختیش چقدر هستش؟

مورد بعدی، حتما باید بعد گرفتن مدرک، مثلا مراجع که میاد مثل همون کتاب ها باید مشورتش داد؟، مثلا خودم بیشتر دوست دارم به جای حرف های خشک و نظری جور دیگه ای با مراجع صحبت کنم. اینم توضیح بدین ممنون میشم.

مورد آخر این که طرف هر رشته ای بخونه بهش میگن روانشناس؟، یه بنده خدایی بود علوم تربیتی خوندده بود الان همایش میذاره میگه روانشناس و مشاور.

ممنون از همگی 

ا.ص


مرتبط با رشته روانشناسی:

درآمد و آینده ی شغلی روانشناسی خوبه؟

کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه؟

کسانی که روانشناسی خوندن یه کم ازش تعریف کنن

آینده شغلی رشته های میکروبیولوژی و روانشناسی چطوره؟

رشته روانشناسی آینده ای موفقی داره؟

انتخاب رشته ی روانشناسی توسط کسی که خودش مشکل داره

می خوام از رشته حقوق انصراف بدم و روانشناسی بخونم

به عشق روانشناسی رفتم ادبیات

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن؟

در مورد ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه دولتی چه اطلاعاتی دارید؟

بازار کار رشته روانشناسی برای خانم ها چطوره؟

تاثیر تحصیل رشته روانشناسی روی زندگی شخصی

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم

با مدرک روانشناسی عمومی می خوام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم

جایگاه اجتماعی شغل روانشناسی در جامعه رو چطور میبینید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)