سلام

من ۱۹سالمه ، ۱ سال هم پشت کنکور تجربی نشستم و از مهر امسال وارد دانشگاه شدم و دارم رشته میکروبیولوژی رو میخونم... ولی مشکلی که هست اینه که من علاقه چندانی به این رشته ندارم.

یعنی هر وقت شیمی و فیزیک و یا آزمایشگاه داریم غم دنیا تو دلم میشینه... از طرفی من به هنر و ادبیات و روانشناسی خیلی علاقه دارم .

الانم دلم میخواد تغییر رشته بدم و برم روانشناسی ... فقط دو دل هستم یه کم... کسی هست که میکروبیولوژی و روانشناسی خونده باشه؟ بازار کارشون در آینده چه جوریه؟

به نظرتون برم یا نه؟ تو کدوم بیشتر کار هست؟ با میکروبیولوژی چه کارهایی و کجا میتونم کار کنم؟ روانشناسی چطور ؟
خواهش میکنم هر اطلاعاتی دارین یا تجربتون رو بگین تا دیرنشده ...خیلی خیلی ممنون


مرتبط با رشته روانشناسی:

درآمد و آینده ی شغلی روانشناسی خوبه؟

کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه؟

کسانی که روانشناسی خوندن یه کم ازش تعریف کنن

رشته روانشناسی آینده ای موفقی داره؟

انتخاب رشته ی روانشناسی توسط کسی که خودش مشکل داره

می خوام از رشته حقوق انصراف بدم و روانشناسی بخونم

به عشق روانشناسی رفتم ادبیات

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن؟

در مورد ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه دولتی چه اطلاعاتی دارید؟

بازار کار رشته روانشناسی برای خانم ها چطوره؟

تاثیر تحصیل رشته روانشناسی روی زندگی شخصی

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم

با مدرک روانشناسی عمومی می خوام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم

جایگاه اجتماعی شغل روانشناسی در جامعه رو چطور میبینید؟


مرتبط با رشته میکروبیولوژی:

چند سوال در مورد رشته میکروبیولوژی

اگه میکروبیولوژی بخونم چه کاره میشم ؟

سوال از کسانی که مدرک ارشد میکروبیولوژی یا بیوشیمی بالینی دارن

معرفی کتاب تخصصی زبان رشته ی میکروبیولوژی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)