سلام

تو ازدواج به دل نشستن چقد مهمه؟، هم ظاهر طرف هم نوع حرف زدن طرف، من 12 13 بار تا به حال رفتم خواستگاری، نمیدونم کار درستی انجام میدم یا نه، یا اون ها بهم نه گفتن یا من خودم نه گفتم.

مثلا اولین جایی که خواستگاری رفتم کاملا دختر رو پسند کردم، ولی ایشون بهم نه گفتن، با نه ایشون تا چند روز کما زده بودم که مگه خودت چی داشتی بهم نه گفتی، خیلی ناراحت شدم ولی دومین جا خودم نه گفتم چون طرف ازم درشت تر بود، سومین جام خودم  نه گفتم با اینکه ظاهر خوبی داشت چون اختلاف سنی زیادی داشتیم، 10 سال کوچیکتر بود ازم.

سوال اصلیم اینه؛

خونواده ی من فقط دوست دارن من ازدواج کنم، ولی برای معیارهام ارزشی قائل نیستن، ممکنه دختر بهم نه بگه، ولی وقتی من نه میگم میگن تو چرا نه میگی؟، میگم پدر من مادر من خواهر من خوشم نیومد ازش، گاهی اوقات از ظاهرشون گاهی اوقات از طرز صحبت کردن هاشون.

بهشون میگم چرا اون چند تا بهم نه گفتن، منم میتونم نه بگم، منم آدمم خب! یه چیزی هم بگم خودم هم از نه گفتن هام ناراحت میشم، ممکنه مثلا از یکی خوشم نیاد نه بگم تا چند روز ناراحت باشم، چون خودم دوست ندارم نه بشنوم، به فکر اون دختر میافتم که نکنه ناراحت شده باشه،  نمیدونم چیکار کنم چون نوع ازدواجم هم ازدواج سنتی هست، کاری که میکنم اشتباهه؟ یعنی من نمیتونم نه بگم؟


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

فکر می کنم دختر مورد علاقه م رو مجبور کردن با من ازدواج کنه

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)