سلام 

دختری هستم که مدتی دیگه به عنوان دندونپزشک تو یه درمانگاه مشغول کار میشم. واقیعت اینه که از نظر دیگران حتی خانوادم و دوستام من به شدت مغرورم. من واقعا قصد دارم خودم رو اصلاح کنم اما نمیدونم چطوری. 

همیشه فکر میکنم اگه وضعیت دندون های مراجعه کننده نامناسب باشه یه چیز بگم ناراحت بشه یا اگه بیمارم بچه باشه زیاد لج کنه عصبی بشم. راستش گاهی به خودم حق میدم چون خیلی سختی کشیدم و درس خوندم.

سوالم از شما اینه که چه رفتارهایی از پزشکان و دندونپزشکان میبینین که ناراحت تون میکنه؟

و خواهش میکنم اینجا اگه کسی دندونپ زشک هست منو راهنمایی کنه که تو محیط کار چطوری همیشه پزشک خوبی باشم و چه رفتارهایی داشته باشم؟

در آخر اینکه دوست دارم یه کار خیر مرتبط با رشته م انجام بدم. در این مورد هم اگه کسی تجربه ای داره ممنون میشم در اختیارم بذاره.


مرتبط:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

ایا دندان پزشکان تجربی کارشون قانونیه؟

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)