چند سوال راجع به تحصیل و دانشگاه داشتم که ممنون میشم پاسخ بدید

من لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم و در سن سی سالگی تصمیم گرفتم برم دانشگاه پیام نور از طریق بدون آزمون قبول شدم و رفتم و چون مدرکم آزاد بود انگار دیپلمه حساب شدم برای کارشناسی پیوسته روانشناسی پیام نور و دارم از اول میخونم این رشته رو و هنوز یک ماه کلاس میرم شاید کمتر

چند تا سوالم اینها هستن؛

1. اگه بخوام از این رشته انصراف بدم و دوباره کنکور بدم یا از طریق بدون آزمون سری بعد وارد پیام نور بشم دوباره ولی رشته مهندسی کامپیوتر (به دلایلی میخوام عوض کنم رشته مو و کامپیوتر بخونم) آیا الان دانشجو انصرافی حساب میشم و این باعث میشه که تا یک سال نتونم در هیچ آزمونی شرکت کنم و وارد دانشگاه بشم؟

2. بر فرض به هر روشی وارد لیسانس کامپیوتر بشم و درسم تمام بشه و لیسانس کامپیوتر هم از پیام نور بگیرم. اگه بعدش بخوام از همون پیام نور کارشناسی ارشد رو برم روانشناسی بخونم و دکترا، آیا دوباره از اول حساب میشه یا از کارشناسی به ارشد فرق داره و میشه راحت تغییر رشته داد و نیاز نیست از اول بخونم؟

یعنی میخوام تا لیسانس رو کامپیوتر بخونم که خب از اول حساب میشه، چون آزاد خونده بودم، و کارشناسی ارشد و دکترا رو روانشناسی بخونم؟

ممنون میشم به این سوالاتم پاسخ بدید. متشکرم.


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)