سلام

دختری ۱۸ ساله هستم، امسال کنکوری بودم ، رشته م هم انسانیه ... ، راه دور دولتی شبانه میارم ولی راه نزدیک نه ( این رو مشاوره بهم گفت و چند نفر از دوستان ) ... ، بسیار درس خونم ولی به خاطر یه سری اتفاتی که واسم افتاد نشد بخونم ولی اگه اون اتفاقات نبود میخوندم ... ، اصلا برای کنکور نشد بخونم ولی افسوس هم نمی خورم ... . معدلم ۱۸،۱۹ به بالاست ... . عاشق رشته مشاوره هستم، استعدادشم دارم‌ ، ولی یه چیز من رو درگیر خودش کرده ، اونم اینه که پیام نور دوست ندارم درس بخونم، آزاد رو دوست دارم ...

ولی به خاطر وضع گرونی که پیش اومده و به خاطر وضع بد اقتصادی خانوادم نمی تونم برم ... ، میتونم برم ولی وجدانم اجازه نمیده، بابام بدهکاره چند میلیون ، اون وقت من دانشگاهی برم که تو ۴ سال حدود ۳۰،۴۰ میلیون باید بابام شهریه بده ؟!

عیر انتفاعی هم فامیل مسخره م میکنن، ولی خب شهریه ش بین پیام نور و آزاده ... ( خودم باهاش مشکلی ندارم ولی از دست حرف مردم ... ) ولی از پس شهریه عیرانتفاعی برمیاییم ... . پیام نورم که گفتم دوست ندارم ... . 

نه به خاطر اینکه باید خیلی بخونم، نه اصلا ، تازه من عاشق درس خوندنم ، و همیشه سعی کردم درک بالا از درس و نمرات و معدل بالایی کسب کنم که خدا رو شکر همین هم شد ... . انتخاب رشته سراسری انجام دادم و تموم شد ... . ولی برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنم ؟

فکر میکنم تو پیام نور حس دانشجو بودن بهم دست نمیده چون اصلا سر کلاس و ... نمیری زیاد . زیاد با اساتید نمیتونی در ارتباط باشی ... ، من این جوری دوست ندارم ... . دوست دارم در آینده استاد دانشگاه ( مربی ، استادیار و ... ) بشم ... .

اصلا به فکر پشت کنکور نیستم، فکر میکنم وقتم تلف میشه؛ چون قصد و علاقه ی همچین کاری رو ندارم ... .

بچه ها چی کار کنم ، اعصابم خورده ؟


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)