سلام به همه ی دوستان گل

بگذارین احساسم رو بگم: الان که دارم تایپ میکنم؛خیلی ناراحتم؛گریه هم کردم‌. حالا میگین چرا ؟

من دختری ۱۸ساله هستم که به خاطر شرایطی که داشتم واسه کنکور نخوندم؛ همیشه هم درسم خوب بوده و هست؛ همیشه معدلم ۱۸ به بالا بوده، به غیر از اول و دوم دبیرستان ( که به خاطر وسواس فکری و فکرهای بیهوده درس نمیخوندم، ذهنم مشغول بود). البته دیگه خوب شدم.

ولی دوران دبستان و راهنمایی و سوم و چهارم دبیرستان معدل و نمراتم ۱۸ به بالا بوده. رشتم علوم انسانی هست و رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور شهر نزدیکمون قبول شدم. نمیخوام پشت کنکور بمونم. چون واقعا از نظر روحی خراب میشم به خاطر شرایطم.

مشکل من اینجاست که از پیام نور بدم میاد، خودم مثل کف دست سیستم پیام نور رو میدونم چیه.

واای اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده، کتاب هام رو گرفتم و فقط دارم بهشون نگاه میکنم، و آه میکشم و میگم چی میشد من انتخاب رشته دانشگاه ازاد رو میزدم. از همون اولم دوست داشتم برم دانشگاه آزاد معتبر شهرمون.

منی که اینقدر دختر شادابی بودم، الان مثل افسرده ها سرگردونم . وقتی قبولیم رو ۴ تا از فامیل هامون فهمیدن گفتن وای نری پیام نور که پدرت در میاد. ( چون خودشون پیام نور بودن ) . حاضرم ترک تحصیل کنم ولی نرم پیام نور. من دوست داشتم برم دانشگاه معروف استان مون ( که داماد خالم اونجا درس خونده بود و میگفت خیلی خوبه).

من عاشق درس خوندنم و هدف دارم ولی چه فایده در دانشگاهی درس بخونم که سیستم آموزشیش رو دوست ندارم. ( مثل این ممیونه که با کسی که دوسش ندارم ازدواج کنم ولی ازدواج رو دوست دارم).

چی کار کنم؟ برادرانه و خواهرانه کمکم کنین؛ وقت زیادی ندارم. ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه ازاد ثبت نام کنم؟ چه جوری باید از پیام نور انصراف بدم ؟

با تمسخر فامیل چی کار کنم ؟


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)