سلام 

با توجه به ایام صفر و اربعین می خواستم راجع به مراقبت های پزشکی در عراق از کسانی که رفتن سوال کنم که آیا مریضی که چند سال پیش عمل قلب باز داشتن براشون مناسب هستش که به عراق برن؟!

مادرم خیلی دلش می خواد امسال اربعین رو در کربلا باشه من خیلی باهاش صحبت کردم که شرایط اونجا یه کم بده و بهداشتش ضعیفه و شما نمی تونی بری و شاید حالت بد بشه و این خودش گناهه،  ولی ایشون اصلا به حرف هام گوش نمیدن. دکترشون هم شدیدا منع شون کردن و گفتن خیلی براشون خطر داره ولی اصلا گوش نمیدن به حرفامون!

دوستان شما تجربه این چنینی داشتین و بیمار خاصی رو بردین عراق؟ من چطوری مواظب شون باشم از چه لحاظی، خوراکی یا بهداشت فردی؟! دوستان هر کی هر چی میدونه بهم بگه من تا حالا عراق نرفتم، چطوری ازشون مواظبت بکنم؟

مرسی از پاسخ هاتون، می دونم نمی تونم منصرف شون کنم، پس مجبورم ببرم شون پس لطفا بهم بگم چکار کنم.


مرتبط:

درخواست اطلاعات در مورد پیاده روی اربعین 98

توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین

هزینه پیاده روی اربعین چقدر در میاد؟

درخواست راهنمایی از کسانی که تجربه پیاده روی اربعین دارن؟

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

کربلا که رفتم چکار کنم اون جا حس خوبی داشته باشم ؟

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین (نجف_کربلا) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)