سلام به همه دوستان قدیم و جدید

ان شاء الله در آرامش و آسایش باشید.

دوستان ،  توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین . اگه دوستانی از خانواده برتر هم هستند که دارند میرند عراق،  بیان بگن ، تا دسته جمعی اونجا برای همدیگه دعا کنیم . اگه هم نه ، ان شاء الله قسمت من زیارت عتبات عالیات شد ، نائب الزیاره همه دوستان خواهم بود.  امیدوارم ، شما هم برای من دعا کنید. از همه دوستان قدیم حلالیت می طلبم .

" سامان متاهل جنوب "


مرتبط:

درخواست اطلاعات در مورد پیاده روی اربعین 98

هزینه پیاده روی اربعین چقدر در میاد؟

درخواست راهنمایی از کسانی که تجربه پیاده روی اربعین دارن؟

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

کربلا که رفتم چکار کنم اون جا حس خوبی داشته باشم ؟

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین (نجف_کربلا) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)