با سلام 

من یه خانم متاهل حدودا 28 ساله هستم و عمرم تا حالا بیهوده گذشته، تا دو سال پیش در اوج لذتها و تفریحات جور واجور مجردی، مهمونی ها و سفرهای جور واجور بودم متاسفانه. خانواده من ثروتمند و مرفهن. اما چون تو سن رشد ول مون کردن و زیادی راحت مون گذاشتن، ناخواسته مسائلی پیش اومد و مواردی رو تجربه  کردم که الان خیلی پشیمونم.

کم کم از خودم و زندگیم دلزده شدم، مسیرم خیلی خیلی آروم و نرم نرم تغییر کرد و توجهم به سمت معنویات بیشتر شده و هر روز شور بیشتری برای مسائل معنوی دارم. با خودم و خدای خودم عهد کردم گذشته م رو جبران کنم...، من قصد دارم امسال سفر کربلا شرکت کنم و ایام  محرم همراه کاروان که مسیر و پیاده طی میکنن راهی بشم.

شدیدا مشتاقم و دلم از الان داره میلرزه. فقط تند تند کارهای شخصی و اداری، و محل کارم رو دارم انجام میدم که روز مشخص راهی بشم، هر شب قبل خواب خودم رو بین الحرمین تصور میکنم و از تصورش حالم دگرگون میشه...، لطفا سوالاتم رو بخونید و جواب بدین ممنون.

همسرم نمیتونن همراهم بیان، کارشون زیاده و یه روز بالا سر پرسنل شون نباشن هیچی سر جاش نیست... از طرفی یه ذره نازنازیه متاسفانه، از نظر اون سفر یعنی رفت و برگشت با پرواز و اقامت در هتل چند ستاره منطقه تفریحی و تمام.

میدونم یه روز هم تو پیاده روی و شلوغی دووم نمیاره، منم نمیتونم به تاریخ دیگه موکول کنم، احتمالا مادرم هم بیان که معلوم نیست تازه ...

ترجیح خودم اینه تنها سفر کنم، تنهای تنها، نه دوستی نه آشنایی، اصلا نمیتونم تصور کنم همه ش باید طول مسیر رو با یکی هماهنگ باشم و مدام تلفن دستم باشه دنبال هم بگردیم. دوست دارم تنها باشم و فقط تو دلم با سرور شهیدمون حرف بزنم سبک بشم ...

من اهل ماحراجویی هستم، نترس و بسیار جسورم، دل و جرات کافی هم دارم. حالا با توجه به توضیحاتم چه مسائلی رعایت کنم؟، کجا ثبت نام کنم؟، کجا اقامت کنم؟، بعد از کربلا چه شهرهایی میتونم برم و نزدیکن؟

امنیت کجا بیشتره؟، کجاها تو برنامه کاروان ها هست و کجا نیست؟، کجاها نباید برم؟، و هزینه تقریبی مثلا چقدر همرام باشه؟، راستی کوفه سامرا و نجف هم میتونم برم؟، کی ثبت نام کنم که دیر نشه؟

ممنون میشم فقط و فقط  به موضوع بپردازید و از حواشی دوری کنید.

ممنون


مرتبط:

توفیقی شد که برم پیاده روی اربعین

هزینه پیاده روی اربعین چقدر در میاد؟

درخواست راهنمایی از کسانی که تجربه پیاده روی اربعین دارن؟

راهنمایی در مورد کربلا رفتن یه بیمار

کربلا که رفتم چکار کنم اون جا حس خوبی داشته باشم ؟

هر که دارد هوس کربلا بسم الله

میخوام در سفر به کربلا با شوهرم تنها باشم ولی ...

خدا شما رو نمیخواد که نمیتونید برید کربلا !

نسبت به کربلا رفته ها حسادت می کنم

پیاده روی اربعین (نجف_کربلا) رو حتما برید

واقعا فلسفه پیاده روی کربلا چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) پیاده روی اربعین (۱۱ مطلب مشابه)