سلام خدمت همه خانواده برتری ها

دوستان سوالی توی ذهنمه گفتم بهتر بود از شما هم نظر بخوام، من به هنرهای نمایشی علاقه زیادی دارم، تصمیم داشتم کنکور هنر بدم اما به دلایلی تقریبا منصرف شدم، و میخوام کنار یه رشته ای، هنر رو بصورت تجربی ادامه بدم (تئاتر)، از بین شما کسی بوده که تئاتر کار کرده باشه؟، نظرتون چیه؟

به نظرتون چه مدت زمان میبره داخلش پیشرفت کنم؟، چه کتاب هایی رو بخونم بهتره؟(مطالعه داشتن)، امکانش هست اگه کارت خوب باشه بتونی پیشرفت کنی یا درجا زدنه؟، و ...

پیش پیش ممنون از نظرات تون 

مرتبط با رشته هنر:

در هنر باید سراغ چه کاری یا چه کسی برم که بتونم پیشرفت کنم؟

صنایع دستی، هنر اسلامی یا مرمت آثار باستانی؟

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)