سلام

کسی اینجا هست که از بین رشته های صنایع دستی، هنر اسلامی، مرمت آثار باستانی، فرش و موزه داری رشته تحصیلیش باشه؟

من کنکور رشته هنر رو شرکت کردم و بین این رشته ها موندم که کدوم رو انتخاب کنم، چون فقط میخوام استان خودم باشم، و رتبه ام تقریبا به این رشته ها فکر کنم بخوره رتبه ۱۷۰۰، یه کم انتخاب هام محدوده، خودم بیشتر صنایع دستی و هنر اسلامی رو دوست دارم، بیشتر بخاطر گرایش نگارگری و کار با چوبش، رشته کتابت و نگار گری نمیتونم برم چون آزمون عملی شرکت نکردم، بین این رشته ها کدوم بهتره برای تحصیل؟

من بیشتر دوست دارم کارهای هنری انجام بدم با تحقیقی که از رشته های صنایع دستی و هنر اسلامی کردم بیشتر این دو تا رشته مد نظرم هست، ولی از یه طرف به تاریخ علاقه زیادی دارم و مرمت آثار باستانی هم برام جذابه، کسی این رشته ها رو انتخاب کرده که بگه چطور بوده و کدوم بهتره؟

ممنون از همگی

مرتبط با رشته هنر:

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

کدام رشته هنر بازار مناسب تری داره؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)