پسر ۲۵ ساله هستم ، چند ماه پیش من و دختری ۲۳ ساله، دو طرفه دل باخته هم شدیم، ارتباط ما هیچ وقت حالت نزدیک به خودش نگرفت، ولی بهش اطلاع دادم و اونم علاقه متقابل خودش رو تایید کرد، ما گاهی اوقات در حد چند دقیقه صحبت می کردیم، من تا الان سابقه دوستی نداشتم و همیشه با حالت معذب بودن با دختر ها صحبت می کردم.

اشتباه من این جا بود که دل باخته دختری شدم که وضعیت خانوادگی اون ها از ما بالاتره، این اولین بار بود که عشق رو تجربه می کردم، فوق العاده حس قشنگ، پاک و هیجان انگیزی هست، ولی مشکل این جاست که پدر او پزشک هست و پدر من کارمند بازنشسته، مادر او استاد دانشگاه و مادر من خانه دار، خانواده ما شرق تهران و خانواده دختر غرب تهران.

خودم مهندس نرم افزار هستم، از نظر اقتصادی وضعیت خودم خوبه، خونه، ماشین و حقوق ۵ - ۶ میلیون دارم و هدفم ارتقای این سطح از درآمدم هست، اما ...

احساس می کنم در حد این خانم نیستم و بعدا سر خورده میشم، نمیدونم چطوری باید بهش اعلام کنم ، چون حس مون دو طرفه ست، و اونم دوستم داره، اشتراکات احساسی و فکری زیادی داریم، علائق مشترک و دیدگاه های مشابه، ولی گاهی وقت ها نمیشه ...

تصمیمم تقریبا قطعیه، اما نمیدونم با چه روشی بگم، سرد برخورد کنم، خودم رو از چشمش بندازم، صادقانه بهش بگم، نمیخوام بعدا بخاطر من از طرف بقیه طعنه بشنوه.


مرتبط:

از کجا بفهمم خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده نه پول پدرم

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)