سلام 

من داوطلب کنکور انسانی نظام قدیم هستم، راهنمایی میخوام در نحوه مطالعه عربی اختصاصی،  ادبیات اختصاصی، ریاضی و درس اقتصاد.

دوستان، لطفا تجربیات خودتون رو در رابطه با این دروس بیان کنید؛

بعد برای آموزش مبحث عروض و قافیه از چه منابعی استفاده کردین؟؛ منابعی که دارم ببینید خوبه یا نه:

  • ریاضی، کتاب آبی قلمچی و کتاب مهر و ماه
  • اقتصاد، کتاب آبی قلمچی و کتاب مهر و ماه
  • ادبیات تخصصی، کتاب آبی قلمچی
  • عربی تخصصی، کتاب آبی قلمچی

دوستان دو تا سوال دیگه هم دارم، از الان دارم شروع میکنم برای کنکور شانس موفقیت دارم یا نه، بعد سوال دوم اینه دروس ریاضی، عربی اختصاصی، ادبیات تخصصی رو می تونم صد بزنم؟

بعد در رابطه با درس روان شناسی چیکار کنم، هر سال دارن سخت تر میکنن، اگه بتونم شش تا رو جواب بدم بقیه اش مفهومی هستش.


مرتبط:

چطوری عربی رو برای کنکور بخونم؟

چطوری می تونم توی خونه عربی رو در حد فهم متون یاد بگیرم ؟

نحوه مطالعه درس عربی و زبان انگلیسی

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)