سلام 

من پسری هستم 23 ساله با قد 170، هیکلم هم معمولیه، نه لاغرم و نه چاق، خب مشکل من اینه که من همیشه دوست داشتم قد و هیکل خوبی به عنوان یه مرد داشته باشم، خب دست من نبود و نیست و نشد که نشد تقصیر ژنتیکه دیگه، به هر حال ...

اصل قضیه اینه که دلیل راضی نبودنم به خاطر دختر هاست، خب چون اون ها معمولا به پسر این مدلی معمولی نگاه خاصی ندارند، من یه رفیق دارم که 190 سانت قدشه با 100 کیلو وزن، در کل آدم خوشتیپ هست و قیافه ش هم خوبه، گرچه اگه اون قیافه رو روی یه بدن 170 سانتی میذاشتی به یه معمولی تبدیل میشد، مشکلی باهاش ندارم رفیق خوبیه اتفاقا، منتهی چیزی که اذیتم میکنه که بیرون میبینم، دخترا از 20 سال بگیر تا 40 از بچه دار تا شوهر دار اکثرا ازش خوش شون میاد، به قول معروف نخ میدن با هر دختری هم بره توی رابطه به احتمال زیاد عاشقش میشه.

ولی من چی؟، اولا که دقت میکنی آمار دخترهای قد بلند روز به روز در حال افزایشه، دیگه 170 سانت برای دخترها شده معمولی، حالا من که پسرم ...، خب شاید بگید که شما بعدا میری خواستگاری بالاخره بله رو میگیری و همچین کوتاه هم نیستی، خب درسته، ولی من اصلا طالب اون جور ازدواجی نیستم.

من میخوام دختر مورد علاقه م رو از میون اجتماع ((منظورم خیابون نیست)) پیدا کنم، حالا هر جایی،  دانشگاه و محل کار که ندارم فعلا، به هر حال اجتماع، خب این جوری من از کسی خوشم بیاد برم جلو پیشنهاد بدم رد میشم، یعنی احتمال رد شدنم بالاست، اینکه ازم خوشش نیاد، حالا اگه قد و هیکل درست حسابی داشتم، بعضی از دخترها جوابم رو میدادن و حس خوبی بهم پیدا میکردن.

از خودم راضی نیستم، چیزی هم نیست که با تلاش به دستش آورد، گیر افتادم توی این جسم، باید باهاش زندگی کنم، البته خدا رو شکر که سالمم، ناشکری نباشه ولی خب دیگه یه مرد نباید این مدلی باشه.

قیافه م هم یه وقت هایی میگم خوبه یه وقت هایی ازش بدم میاد، اینکه اون جوری نمیتونم خودی نشون بدم جلوی جنس مخالف اذیتم میکنه، حالا من دیدم دختره به ماشین یه میلیاردی جواب نداده ولی یه پسر خوش قد و هیکل بهش ابراز علاقه کنه جواب مثبت میگیره.

میدونی معمولا حس رو ظاهر به وجود میاره، شنیدین طرف اخلاقش مثل سگه، ولی طرف مقابلش دوسش داره، اینم شنیدین طرف اخلاق پیغمبری داره، یعنی خیلی خوبه، ولی زنش بهش حسی نداره ...

اینکه میگن اخلاق و ... درسته تاثیر داره ولی خب واقع گرا باشیم همه ش حرفه، اولین چیزی که حس رو به وجود میاره یا اصلا فرصت این رو میده به طرف که آشنا بشن با اخلاق هم ظاهره طرفه، نمیخوام معمولی باشم، نمیخوام کوتاه باشم، نمیخوام که دیده نشم، عصبانیم از اینکه نمیشه هیچ تلاشی براش کرد، قله اورست رو میشه با تلاش و تمرین فتح کرد، هر کاری رو میشه با تلاش به دست آورد ولی ظاهر رو چی؟، قیافه رو چی؟، هیچ راهی نداره باید بسوزی بسازی

لطفا جملاتی نظیر برو سمت دختر هم سطح خودت و... رو نگین، دردی از من دوا نمیکنه، آدم سمت کسی میره که ازش خوشش میاد نه بشینه ببینه کی در سطحشه.

مرسی ازتون نظر بدین شاید کسی چیزی گفت که روم تاثیری داشت.


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)