سلام

آیا سال اولی هایی که اضافه وزن دارن تو دانشگاه مسخره میشن؟!، برای مثال من دختری هستم که سال کنکور، نسبت به استاندارد های لاغری که امروزه مطرحه، خیلی چاق شدم و با اینکه نتیجه درسی دلخواهم رو گرفتم اما نگرانم که با وجود چهره و تیپ خوب، که خدا بهم لطف کرده، به دلیل چاقی مورد تمسخر قرار بگیرم.

تو تابستون متاسفانه نتونستم وزن زیادی کم کنم و کاهش وزن ناگهانی شدید هم برام مضر خواهد بود. این مسئله پیش پا افتاده به نظر میرسه اما خیلی بر روان یه شخص اثر گذاره از نظر من، به ویژه برای خانم ها

مرتبط با ترم اولی ها :

شما که دانشگاه رفتین بگید چه جوریه جو اون جا؟

ما ترم اولی ها چکار کنیم که ترم بالایی ها ضایع مون نکنن؟

از جو محیط دانشگاه می ترسم

چگونه در دانشگاه ضایع نشویم؟

چطوری در دانشگاه جنتلمن باشم ؟!

تجربه ها و توصیه های شما برای ترم اولی ها

دختری هستم که از مهرماه ان شاء الله قراره برم دانشگاه

می خوام برم دانشگاه ولی استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)