با سلام خدمت خانواده برتری های عزیز

من برای ازدواج با دختر خانومی چند تا سوال تو ذهنمه، اول بگم من ۲۲ سالمه تا حالا با دختری نبودم ، الان حس میکنم به یه همدم و همراه نیاز دارم، یعنی نیاز عاطفی اذیتم میکنه, دانشجو معلمم با حقوقی که از آموزش و پرورش میگیرم و یه کاری ک خودم را انداختم حدودا دو تومن درآمد دارم تو ماه،  این مقدار پول برای شروع یه زندگی ساده کافیه؟

حالا سوال اصلیم اینه؛

مادرم دختر خانومی رو بهم معرفی کرده, امسال تازه کنکور داده، اختلاف سنی مون چهار ساله, خانواده ش خوبن، خودش هم من که تا حالا از نزدیک ندیدمش، فقط از دور چند بار، و باهاش برخوردی نداشتم ولی مامانم میگه دختر خوبیه, مشکلی که اینجاست اینه که قدش کوتاست.

حدودا ۱۵۰ تا ۱۵۵ باید باشه و من قدم ۱۹۱ هست, این اختلاف به نظرتون مشکل ساز نیست, یعنی تو روابط و یه زمانی تو خیابون اینا با هم راه بریم, حالا برای من که مهم نیست، اون اذیت نشه از حرف های مردم, و اینکه من حس عاشقانه ای نسبت بهش ندارم، یعنی عقل و منطقم میگه کیس خوبیه و بیشتر به عشق بعد ازدواج معتقدم.

یعنی میگم وقتی آدم عاشق میشه معمولا یه سری چیزها رو نمیبینه, حالا مامانم میگه خواستگار داره اگه میخوای بگو من برم صحبت کنم، چیکار کنم؟


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)