سلام

من 23 سالمه و مجردم، از وقتی غریزه و مسائل جنسی رو فهمیدم حتی اگر تصویر محرکی رو هم ببینم بازم هیچ احساسی نسبت به اون تصویر ندارم، تو خوابگاه هم که بودم هم اتاقی هام هم همین طور بودن، اگر هم تصویری میدیدم تحلیل میکردم که مثلا اندام دختره قشنگه یا زشته یا لباسش چطوره.

احیانا اگر هم تصویر پسری میدیدم چندشم میشد که باعث میشد دیگه نگاه نکنم، بعضا این نگرانی سراغم میاد که نکنه من کلا هیچ احساسی ندارم و اگر ازدواج کنم مشکلی برام پیش میاد و ازدواج رو بخاطر عشق و محبت و اینکه تنها نمی مونی قبول دارم نه برا خاطر ... بی زحمت جواب بدین

و دیگه اینکه بی نهایت از سایت تون ممنون خدا خیرتون بده به درد من یکی که میخوره.

مرتبط:

از بچگی دختری بی احساس بودم

دختری هستم که فوق العاده بی احساسم

دخترم، فکر میکنم احساساتم ثبات ندارند

دختری هستم که احساساتم اصلا تحریک نمیشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)