من 20 سالمه دانشجو ترم 3 هستم _ متاسفانه اعتماد به نفس خیلی پایینی دارم تو برخورد با پسرا ، در ضمن تا حالا با هیج پسری دوس نبودم _ وقتی میخوام با پسری حرف بزنم ( درباره ی عادی ترین چیزا حتی ، مثه درس یا کار ) همش تو ذهنم میگم این الان فکر میکنه من دوس دارم که باش رابطه داشته باشم یا اینکه منظوری دارم. از دست خودم خستم یا مثلا هر جا که باشم تو اتوبوس خیابون ... هی تو ذهنم با خودم درگیرم که الان مردم (اعم از خانما و آقایون ) چه نظری درباره تیپم دارن: اسگل ،جلف، سنگین ، زشت ... تصورم میکنن عایا !؟ کلا به افکار دیگران راجع به خودم خیلی اهمیت میدم _ چه کنم حالا ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)