با سلام خدمت دوستان عزیز 

بنده 6 ماه هست با خانومم عقد کردم، من 33 ایشان 26 سال دارن، با اینکه از لحاظ مالی به شدت پایین تر از من بودن ولی به دلیل اخلاق بسیار خوب و خود ساخته بودن، جوری که عمرشون به بطالت نگذرونده بودن و تفاهم افکاری داریم، به همین خاطر من مسائل مالی رو نادیده گرفتم، ایشون پدر و مادرشون فوت شدن و 6 تا برادر و 4 تا خواهر دارن که همگی بزرگتر هستن. 

بنده قصد دارم که با تمام شون قطع رابطه کنم، حالم ازشون بهم میخوره، دلایلی هم که دارم اینه؛

اصلا خواهرشون واسه شون مهم نیست اصلا نمیپرسن مرده ای زنده ای؟، من شب بله برون خودم هزینه شام دادم به خانومم که جلوی فامیل هامون که از راه دور میان زشت نباشه، آخر شب گرسنه بر نگردن.

خودم وام ازدواج رو گرفتم، ضامن و همه چی با خودم بود، فقط خانمم اومد امضا کرد، الان هم دارم خودم جهیزیه واسه ش میخرم با همون پول خودم هم قسطش رو میدم و مطمئنا کفاف نمیده و باید نزدیک 30 میلیون بذارم روش که این ها رو فقط خودم میدونم، که این ها واسه م مهم نیست. 

از چیزی که واقعا عذاب میکشم اینه که برادر و خواهرهاش اصلا واسه شون مهم نیست این دختر چیکار میکنه، میدونم شرایط سخته ولی ماهی 100 تومن بذارن روی هم حداقل قسط وامش رو بدن به هیچ جا بر نمیخوره. 

اینم بگم الان تمام هزینه هاش رو خودم میدم، هر چی لازم داشته باشه واسه ش میخرم ولی این بی خیالی برادرهاش غیر قابل تحمل هست واسه م، آدم اینقدر بی معرفت که خواهر بی پناهش رو ول کنه به حال خودش.

من همسرم رو دوست دارم ولی وقتی شرمندگی رو توی چشم هاش میبینم خیلی ناراحت میشم، به نظر شما قطع رابطه با چنین افرادی صحیح هست، اینم بگم قدرت عملی کردنش رو دارم.

ممنون از راهنمایی هاتون


مرتبط با صله رحم:

با بیشتر فامیل قطع ارتباط کردیم

قطع ارتباط با فامیلی که زیاد ازشون بدی دیدم اشتباهه؟

صله رحم و تبری از کسانی که جز شر و بدی چیزی ندارند

حس می کنم عامل خیلی از مشکلات من قطع صله رحمه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده زن (۷ مطلب مشابه)