سلام به دوستان عزیز خانواده برتر

دوستان من عذاب وجدان شدیدی میگیرم وقتی خاستگاری رو رد میکنم، و همه ش ذهنم این رو تکرار میکنه که این شخص از طرف خدا بود، جواب دعاهات بود، ولی تو ردش کردی، دیگه خدا بهت کاری نداره و کسی رو نمیفرسته ... .

خدا شاهده آدم سخت گیری نیستم، خودم معمولی ام، دوست دارم یه آدم معمولی هم بیاد تو زندگیم تا ادامه مسیر زندگی رو با ایشون برم، این مورد آخر از لحاظ تحصیلات و شغل این ها خوب بودن، ولی خب هم از لحاظ ظاهری به دلم نبودن هم وقتی با هم صحبت کردیم دیدم از لحاظ فرهنگی و اعتقادی تفاوت داریم.

منم آدم مذهبی هستم، ایشون هم آدم مذهبی بودن، ما هدف مون یکی بود و مسیرهامون تفاوت داشت ، من فکر کردم امکانش هست که با ایشون به مشکل بخورم...، اینکه ایشون در مورد خواستگاری هایی که قبل رفته بود بهم گفتن، و ازم پرسیدن شما در مورد قد من مشکل داری، منم گفتم واقعیتش قد برام مهمه...

ولی خیلی از دخترها و دوستانم این مسئله براشون اصلا مهم نیست، ایشون گفتن ناراحت نمیشم قسمت هر چی باشه اون میشه‌. ولی بیشترین گیر من تفاوت فرهنگی و اعتقادی مون بود ...، اون ها هم دیگه زنگ نزدن.

حالا طوری شده بعد هر خاستگاری عذاب وجدان شدید، ناراحتی و درگیری فکری میاد سراغم که ایشون یا هر خواستگار رو رد کردم اینا از طرف خدا بودن و خدا دیگه برام کسی نمیفرسته و ازم ناراحته که بنده ی خوب منو رد کردی ...

ولی دوستان تو ازدواج افراد باید همه جوره هم کفو هم باشن، دختر خانوم ها تو رو خدا راهنماییم کنید ...، بهم بگید شما هم این حسو دارید؟، چیکار کنم این افکار سراغم نیاد؟، خیلی دلم گرفته... این ناراحتی روحی جسمم مریض کرده، کل بدنم از استرس و عذاب وجدان مور مور میشه... 

تو رو خدا یه چیزی بهم بگید.


مرتبط با رد کردن خواستگار:

به خاطر یه نقص در انگشتان یکی از پاهام، خواستگارانم رو رد میکنم!

وقتی خواستگار میاد، نمی تونم تصمیم بگیرم، برای همین رد میکنم

اشتباهه که به خاطر چند سانت کوتاه تر بودن خواستگار، ردش کنم ؟

خواستگارم اصلا به دلم ننشسته، ردش کنم؟

چطوری به خواستگارم بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

پسر مورد علاقم رو رد کنم با وجود اینکه دوستش دارم؟

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)