سلام خسته نباشید

من بعد عمری بیکاری و تنبلی تصمیم گرفتم برم یه حرفه رو دنبال کنم و از سردرگمی نجات پیدا کنم، اینکه رفتم کلاس پیرایش مردانه ثبت نام کردم، آقا اوایل که می رفتم کلاس خیلی دستام می لرزید و هول می کردم تا اینکه با تحقیق فهمیدم قرص پروپرانول کمک کننده هست، رفتم دکتر و ازش خواستم برام بنویسه، الان این مشکلم کامل حل شد ولی مشکل جدیدم اینه که تمرکز کردن برام سخته و کامل هنگ می کنم موقع کوتاهی مدل، یا همین امروز یه بنده خدا رو یک ساعت و نیم نشونده بودم باهاش تمرین می کردم کم کم البته شاکی شد...

مشکل اول من الان عدم تمرکز و دقت کافی و حواس پرتی منه.

مشکل دوم من کندی دستمه هنگام کار کردن که با این حساب ۴ تا مشتری رو هم شاید نتونم راه بندازم تو روز و خب قاعدتا مشتری ها هم فراری میشن ازم در آینده.

مشکل سوم من اینه که حس می کنم دارم کم میارم چون مدل زیاد نمیاد اون جا و مجبوریم اکثرا ۳ نفری یک مدل رو کوتاه کنیم.

مشکل چهارمم اینکه ادم باهوش و خلاقی هستم ولی توی کار نمی تونم استفاده کنم و الان از همه عقب موندم.

یه اوقاتی با خودم میگم من به درد این کار نمی خورم با اینکه علاقه دارم، ولی خب دلم برای خانواده م می سوزه، نمی خوام بازم نا امیدشون کنم، اعتماد به نفسم خیلی پایینه، تشویش دارم.

نمیدونم برای پیشرفتم توی کار چیکار کنم دقیقا، دلم می خواد یه آرایشگر حرفه ای بشم ولی یه حسی بهم میگه زهی خیال باطل، راستی یه مشکل دیگه م اینکه سردرگمم و نمی دونم قدم بعدی موقع کارم چیه، تئوری همه چی بلدم ولی عملی هنگ می کنم همیشه، با اینکه تمرین زیاد کردم...

اگه می تونین کمکم کنید خدا خیرتون بده ...

خدا نگهدارتون مرسی


مرتبط با شغل پیرایش مردانه:

ارزش داره روی یادگیری شغل پیرایش مردانه وقت بذارم؟

آیا کسی از آرایشگاه مردانه سیار استقبال میکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)