با سلام

تشکر ویژه دارم از همه ی اون هایی که قراره وقت بذارن، سوالی که دارم سوال خودم نیست، سواله یکی از دوستامه که خودش نت نداشت من دارم مینویسم. 

دختری م ۲۰ ساله حدودا ۱ و نیم ساله نامزد کردیم، دو هفته دیگه تولدشه، میخواستم راهنماییم  کنید واسه تولدش چی بخریم، ایشون هم ۲۲ سال دارن، خیلی زیاد پولدار نیستیم، حدودا ۸۰ یا ۱۰۰ میتونیم هزینه کنیم، حالا بازم اگه کمتر بشه بهتر.

در بین گزینه هاتون لطفا ساعت و کتاب رو نگید، چون از اون ها خوشش نمیاد، البته با نامزدشون قهرن میخوان یه جشن کوچک دو نفری بگیره برای آشتی، نظرتون چیه کیک و ... رو هم خودش درس کنه؟


مرتبط با خرید هدیه:

هدیه تولد یه برادر خودخواه، مغرور و پرتوقع چی باشه بهتره؟

هدیه عروسی به پدر و مادر

در اولین سالگرد ازدواج ،‌برای شوهرم چه هدیه ای بخرم؟

بهترین هدیه برای مادرم چه چیزی میتونه باشه؟

چگونه میتوان با هدیه برای مردان لحظات هیجان انگیزی فراهم آورد؟

بیائید به هر مناسبتی هدیه بدیم

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه؟

خانم ها، از چه هدیه ای خوش تون میاد؟

سوال در مورد کادوهای سر سفره عقد

برای بار اول می خوام دایی بشم ، کادو چی بخرم؟

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) راهنمای خرید هدیه (۴ مطلب مشابه)