به نام خدا

سلام دوستان، یه سوالی میخوام ازتون بپرسم که خیلی واسه امثال من میتونه مهم باشه... یعنی همین امشب راجع بهش با دوستان صحبت کردم. میخوام از شما بپرسم که چه کنیم.

ولی چند تا خواهش دارم ...؛

خواهشا نظر دلسوزانه بدید...، گارد نگیرید...، فقط از دل تون نظر بدید، فرض کنید برادر خودتون ممکنه تو این دو راهی باشه ...، کامنت منفی و عصبانی ندید...، این مسئله تو خیلی از جوون ها هست، حمایت کنید با نظرات تون مخصوصا خانم ها بگن ...

داستان اینه که من و چندی از دوستان خدا رو شکر پاک موندیم و به سختی زندگی رو با تنهایی میگذرونیم که در آینده خدا یه زن خوب نصیب مون کنه...، اما تو این روزگار و جامعه پاک موندن خیلی سخته...، امثال ما چه کنیم نمیشه بی توجه بود و ادامه داد... دو رو بر ما پره از رابطه های غیر پاک...، هر چه قدر هم بخوام یی توجهی کنم نمیشه... واقعا نمیشه...

همین امشب با دوستان صحبت میکردم و همه مینالیدیم که خب تا الان پاک موندیم چی شد؟، خیلی دوست دارم خدا رو ببینم ازش بپرسم ... تا کی باید تحمل کرد؟ 

نیاز جنسی فراوانه بین ماها، نیاز عاطفی از اون بیشتر، و اتفاقا با این جور پسر ها صحبت میکنم نیاز عاطفی و داشتن یک همدم واقعی بیشتر درون شون جلب توجه میکنه تا نیاز جنسی...، همه مینالن که یا دختر خوب نیست یا هست چرا گیر ما نمیاد ...

اینا کجان دقیقا، چرا پاک میمونی دیرتر به وصال میرسی و چرا پاک میمونی‌ زجر بیشتر‌ میکشی، چرا نباید تحمل سختی نتیجه سریعتر و لذت بخش تر داشته باشه و خیلی موارد دیگه.

آدم تا یه جایی تحمل داره...، منو امثال من تا یک ماه گناه نکنیم، دو ماه نکنیم، سه ماه نکنیم، چند سال باید با نیاز جنسی و عاطفی مقابله کرد یا حتی ندید گرفت...، برعکس ما هر کس ناپاکه، هر روز و هر ساعت نیاز های طبیعی شون برآورده میشه...، تا حالا شده فکر کنید که منی که پاک موندم چی شد اخرش، چند نفر منو دیدن، چند نفر یکی مثل من رو از خدا خواستن...، این مورد تو دختر ها هم هست.

میخوام بگم تا کی باید پاک موند، اصلا ارزش داره واقعا؟، اگه پاک موندی و چیز خاصی عایدت نشد چی...، اگه اینقدر که میگن خوشه ولی نبود چی ...، الان خیلی دختر پسر دارم میبینم و میشنوم هر روز با یکی هستن، زندگی شاد، نمیدونم اعتماد به نفس عالی حس خوب (میدونم ممکنه حس بد هم توشون باشه ولی بعد یه مدت عادی بشه دیگه واسه شون بدی ها دیده نمیشه)...، ماها که سمتش نرفتیم همه ش حس بد، کمبود اعتماد به نفس، انگار که اصلا مشکلی داریم که کسی سمت مون نمیاد.

خب تا یه جا ذهن آدم تحمل میکنه، همین امشب رفیقم میگفت مهدی، هی میگم برم سمت س... و بی خیال پاکی بشم، از طرفی میگم حیفه پاکم...، دیدم بد هم نمیگه، میدونم پاکی خیلی خوبه حس‌ غرور واقعی همینه که دلم نمیخواد دل دختری رو بشکنم...، خدایی اینجا که کسی منو نمیشناسه میتونم رک بگم من از کسی خوشم بیاد میخوام تا آخر پاش بمونم، نمیخوام دوره ای باشه... 

ولی وقتی میبینی واسه این اخلاق تره هم خورد نمیکنن دیگه چه امیدی به پاکی داری، وقتی دیگه ارزشی نداره این پاکی تا چندین سال باید با خودت بسوزی و بسازی، ارزش داره واسه پاکی بجنگی؟

ماها که دانشجو هستیم، یه مدت طول میکشه تا خودمون رو بسازیم، یعنی انقدر یی ارزش هستیم که خانم ها همه ش دو دو تا چهار تا میکنن و اخر سر سراغ اون پولداره میرن، یعنی اصلا درون ما مهم نیست؟

یه استادی داشتیم عاشق دختری ۲۷ ساله شد، دختره پولدارتر بود، پسره خدایی خوب بود، بعد پراید داشت خودش میگفت دختره گفته تو پراید داری خوشم نمیاد بله نمیگم...، این قضیه واسه یکی دو سال پیشه، الان استادمون سراتو داره....، میبینید این ها همه ش میاد، ولی‌ میخوام بگم یعنی انقدر مادیات مهمه که اصلا به درون اون پسر توجه نمیکنید ؟!

خدایی حق نمیدید سرد بشیم بریم سراغ همون مخ زنی و روابط آزاد؟، نه شرایط فعلی مون خوبه (ولی قابل ساختنه)...، نه خیلی خوشگلیم، در حد خوبیم ...، نه پولداریم ...، دختر رو واسه خودش میخوایم ، واسه احساسش، واسه خودش نه پولش، نه باباش، نه بدنش و ...

ولی هیچ کس این ها رو نمیبینه...، خیلی ها هم اصلا ارزش ازدواج رو نمیبینن، یه جا میخوندم میگفتن خانم ها واسه شوهرتان خوشگل کنید، خوش اخلاق باشید، داشت نصیحت میکرد، بعد خانم ها میگفتن چیز دیگه نمیخواید؟!پر رو میشه.

آدم این هارو میبینه در کل میگه پاک موندم چی شد...؟ کسی منو فهمید؟ واسم ارزش قائل شد؟ نه، پس ولش‌ کن برو مثل بقیه باش، حداقل کمی لذت ببر ...

در کل من نمیخوام این جوری بشم، ولی فکر کنم تونستید درد دل منو درک کنید، باور کنید خیلی ها مثل من هستن و من قطعا این پست رو شیر میکنم واسه دوستام و هر کس که ممکنه تصمیم گرفته باشه از پاکیش دست بکشه....

پس کامنت شما خیلی با ارزش میتونه باشه، لطف کنید با درک کامل راه حل و نصیحت کنید ما رو 

ممنون از شما


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)