سلام

دوستان بنده چند وقت پیش درباره گرفتن دیپلم سوال کرده بودم که دوستان پیشنهاد دادن برو دبیرستان بزرگسالان یا همون شبانه، خب تصمیم گرفتم برم ثبت نام کنم و دوستی گفته بودن که نمره مستمر رو بیست میدن فقط کافیه تو برگه، هفت بگیرم .

بعضی درس ها خب آسونه میخونیم و ده رو که میگیریم، اما تا به فیزیک و شیمی و ریاضی فکر میکنم کلا نا امید میشم و سوالم اینه که چه جوری درس بخونم که بتونم تو امتحانات قبول بشم؟ منم سر کار میرم و نمیتونم کلاس هاش رو برم، وقتی فیزیک، شیمی و ریاضی رو بلد نیستم چی رو بخونم؟!

فارسی، آمادگی دفاعی رو میشه نکات مهمش رو خوند و حفظ کرد ولی این درس ها رو چه جوری بخونم؟، سالها از مدرسه رفتنم میگذره و چیزی یادم نمونده، راستی درس عربی هم هست که دیگه فاجعه است! ، اگه کتاب یا راه کاری میشناسید معرفی کنید بلکه بتونم واحد ها رو پاس کنم و بتونم دیپلم بگیرم.

ممنون

مرتبط:

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

چطوری عربی رو برای کنکور بخونم؟

چطوری می تونم توی خونه عربی رو در حد فهم متون یاد بگیرم ؟

نحوه مطالعه درس عربی و زبان انگلیسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)