سلام 

دختری ۲۵ ساله هستم، تحصیلات دانشگاهی ندارم. پدرم کامیون داره و مصالح ساختمانی میفروشه. سه روز پیش رفته بودیم مهمونی کاملا ناگهانی حرف های دو سه نفر از پسرها و دخترهای فامیل رو راجع به خودم شنیدم که در مورد من صحبت میکردن و می گفتن اگه صد سال دیگه هم بگذره هیچ پسری حاضر نیست به خاطر شغل پدرش با اون ازدواج کنه و به خاطر اینکه دانشگاه هم نرفته دیگه بدتر و عملا هیچ ارزشی نداره، کی حاضر میشه خرج همچین دختری رو بده که جایگاهی تو جامعه نداره، به من می گفتن پدرش کارگره، هیچ کسی یه دختر کارگر رو نمیخواد در صورتی که پدرم کارگر نیست فقط مصالح ساختمانی میفروشه و یه خونه هم داریم، هیچ وقت هم محتاج کسی نبودیم، می گفتن حتی یه ماشین بی ارزش هم ندارن، خوب نداریم که نداریم گناه من نیست.

از اون شب خیلی غرورم شکسته، خیلی خیلی از خودم خجالت میکشم، اینکه اینا نشستن میگن صد سال دیگه هم هیچ پسری اینو نمی خواد خیلی خوردم کرده، از اون شب همه ش گریه شده شب و روزم. خیلی این حرف شون منو ناراحت کرده.

از نظر ظاهری بد نیستم قدم ۱۶۵ هستش چشمان درشت مشکی دارم، بینی و لب های معمولی دارم ،  طول موهام هم ۱۰۰ سانتی متر هستش در صورتی که هرگز اجازه ندادم هیچ کسی موهام رو ببینه و آرایشی کاملا ملیحی میکنم که احساس میشه جزئی از صورت خودمه، همیشه شیک و مرتب میگردم، نمیدونم شاید از نظر اونا زشتم که این طوری در موردم حرف میزنن.

آقا پسرها شما واقعا کسی مثل من رو بی ارزش میدونید؟ آیا چون به قول اون ها پدرم کارگره و تحصیلات دانشگاهی ندارم بی ارزشم، آیا فقط به خاطر پول پدر یه دختر حاضرید با اون ازدواج کنید؟ از نظر شما من این قدر کم و بی ارزشم، اونا دارن راست میگن؟ 

شما واقعا این طوری هستین، اگه با کسی مثل من برخورد کنین میگن بی ارزش و ساده ازش میگذرین؟ میگین ارزشی نداره ؟


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)