سلام

من یه پسر ۲۳ و نیم ساله هستم. آرایشگرم. یک چند وقتی بود عاشق یکی از دخترهای فامیل شدم که ۱۷سالش بود و قسمت نشد آخرش. به طور قطع نمی تونم بگم عاشقش بودم البته. علاقه داشتم بیشتر.

حالا که ازدواج کرده با یکی و تموم شد ولی الان که با عقلم دارم جلو میرم میگم خب از نظر اعتقادی و مذهبی و این جور مسائل کفو هم نبودیم. مثلا خانواده شون مشکل اخلاقی دارن، هم خواهرش هم مادرش که حیا ندارن به قولی هم پدربزرگش (پدره مادرش) که پدر بزرگش کشته شد بخاطر اینکه خونه خالی کرایه میداد به دوست پسر دخترها.

خودم میدونم خیلی با ما فرق دارن و بدنام هستند و هم شان هم نیستیم، ولی گفتم شاید این یکی مثل خواهر مادرش نباشه ولی خب آخرش هم نشد.حالا نمیدونم خدا رو شکر کنم که نشد یا ناراحت باشم و فاز شکست خورده ای به آخر راه رسیده رو بازی کنم.

به نظر شما دوستان گرام آیا امکانش هست که ایشون هم راه خانواده ش رو در پی بگیره و خدا دوستم داشت که بهش نرسیدم؟ آخه مادرم میگه ۸۰ درصد حداقل احتمال داشت که بشه مثل خونوادش، چون رگ و ریشش خرابه و در ضمن با خانوادش داره زندگی می کنه، بلاخره و خوب و بد رو از اون ها یاد می گیره. نظر شما چیه؟ اصالت خانوادگی چقدر مهمه در ازدواج و ممکنه کسی بهتر از خانوادش باشه؟

ولی آخرش که فکر می کنم باز میگم حکمت خداست حتما، و همه ش این آیه رو با خودم مرور می کنم 

بسم الله الرحمن الرحیم 

... عَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ وَاللّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ  

صدق الله العلی العظیم

یعنی شما ممکنه از یه چیز بدتون بیاد ولی در باطن به نفع تون باشه و ممکنه از یه چیز خوش تون بیاد و در باطن شر و ضرر باشه براتون و خدا عالمه به همه چیز و شما نه.

تشکر از شما دوستان، کمکم کنید.

 سپاس


مرتبط با اصالت خانوادگی در ازدواج:

بحث در مورد اصالت خواستگار

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) تفکر در قرآن (۳۴ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)