سلام دوستان 

کتاب می خواستم بهم معرفی کنید برای درمان لکنت زبان که من بخرم و تلاش کنم این مشکل و درمان کنم، بعد در مورد قیمت بگید که چطوری هست، بالا هم باشه قیمت مهم نیست چون این مشکل بدی هست، چون مورد تمسخر اعضای خانواده قرار میگیری، خلاصه به آدم سخت میگذره ولی با خودم فکر کردم چاره کار غصه خوردن نیست باید قوی باشم و سعی کنم با مشکل بجنگم. 

به  نظرتون امکان داره این مشکل حل بشه؟ یعنی امیدی هست؟ واقعا دوست دارم حلش کنم، اما فعلا این ایده کتاب خریدن به ذهنم اومد که نمیدونم کتاب کدوم نویسنده میتونه کمک ساز باشه برای حل این معضل به این بزرگی، و خب راستش از دست مسخره کردن های بابام ناراحت میشم و تو دلم یه غم خیلی گنده میاد سراغم، به نظرتون چیکار کنم از دست حرف های تلخ بابام ناراحت نشم در مورد لکنت زبان؟


مرتبط با لکنت زبان:

دختران حاضرن با پسری که لکنت زبان داره ازدواج کنن ؟

نظرتون راجع به همسر لکنتی چیه؟

تجربیات شما در مورد درمان لکنت زبان

آیا روش یا تمرینی هست که بشه لکنتم رو درمان کنم؟

شدت لکنت زبانم بسته به مکان و اشخاص متغیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)