با سلام خدمت دوستان

من پسری 28 ساله ام که چند وقت پیش به خواستگاری دختر خانمی رفتم که 21 سالشه, از لحاظ ظاهری و اخلاقی و خانواده خیلی خوبن , ولی تو جلسه اول خواستگاری که میخواستیم با هم صحبت کنیم متوجه شدم ایشون لکنت زبان داره.

وقتی این موضوع رو به خانوادم گفتم اونا با این ازدواج مخالفت کردن, ولی من احساس میکنم که اون دخترو خیلی دوست دارم و عاشقشم, انگار که چند ساله اونو میشناسم و همونی هستش که من سالها تو رویاهام باهاش زندگی کردم, ولی خانوادم به شدت فقط بخاطر لکنت ایشون مخالفن.

اما من تصمیممو گرفتم به همه هم گفتم یا اون یا هیچ کس, حالا میخوام از دخترا و پسرا بپرسم نظرشون راجع به همسر لکنتی چیه؟

(خواهشا راهکار یا پیشنهاد ,مخالفت  یا تشویق برا من ندین چون من تصمیممو گرفتم و تحت هیچ شرایطی  نظرم عوض نمیشه فقط میخوام بدونم برداشت جامعه راجع به اینجور مسائل چیه, فقط نظر خودتونو بگین که  اگه شما  با این موضوع مواجه بشید چیکار میکنید؟) مرسی از همتون


مرتبط با لکنت زبان:

معرفی کتاب در مورد حل مشکل لکنت زبان

دختران حاضرن با پسری که لکنت زبان داره ازدواج کنن ؟

تجربیات شما در مورد درمان لکنت زبان

آیا روش یا تمرینی هست که بشه لکنتم رو درمان کنم؟

شدت لکنت زبانم بسته به مکان و اشخاص متغیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)