سلام

من تا چند ماه دیگه 29 ساله میشم، از چند سال پیش خواننده خانواده برتر بودم و از نظرات استفاده میکردم، چند سال پیش خیلی به ازدواج فکر میکردم و احساس نیاز میکردم ولی نشد، اصلی ترین دلیلش هم مشکلات اقتصادی بود.

اون وقت ها یادم بود می دیدم خیلی ها مطلب مینوشتن که سنم بالا رفته دیگه با وجودی که پول و خونه و ... دارم دیگه دوست ندارم ازدواج کنم، با خوندن این مطالب هم میترسیدم که نکنه دیگه شور و شوقی برام نمونه و نتونم کسی رو دوست داشته باشم، و از طرفی هم امیدوار میشدم که این احساس نیاز ابدی نیست و راحت خواهم شد.

امروز اومدم بنویسم؛

من الان ماشین دارم، صد میلیون پس انداز دارم که اگر قیمت ها این جوری بالا نرفته بود خونه رو هم خریده بودم، یک واحد 150 متری خالی که پدرم داشت رو گرفتم و لوازم خونه خریدم و پرش کردم فکر کنم دو سه تا قلم مونده مثل لباس شویی و فرش فقط دیگه، همه چی خریدم.

(به جز خونه که به صورت موقت توش خواهم بود تا خونه بخرم یک ریال هم از خانوادم کمک نگرفتم)، شغل خوبی دارم تقریبا چهار پنج برابر حقوق وزارت کار درآمد دارم در حالی که مدیرم و اصلا سختی نمیکشم و ان شاء الله تا یکی دو سال دیگه چند برابر هم میشه، براش برنامه دارم و دارم تنها زندگی میکنم.

امروز احساس نیاز به ازدواج دارم، تنهایی اذیتم میکنه، ولی دیگه اصلا به اندازه سه چهار سال پیش نیست، امروز آرامش برام خیلی ارزش مند تر شده، امروز دیگه وقتی خانواده بهم دختر معرفی میکنن سریع بدون اینکه حتی شرایطش رو بشنوم میگم نمیخوام ازدواج کنم، به چه حقی دنبال دختر برام میگردید و قضیه رو می بندمش .

اینو نوشتم برای تجربه دوستان دیگه که چند سال از من کوچیک ترن و تجربه مشابهه دارن، من وقتی چند وقت پیش که مشغول خرید لوازم خونه بودم از مبل تا یخچال و ... ، خیلی دوست داشتم تنها نبودم و یکی دیگه هم بود ...

ولی خب حیف، میخوام بگم اگر تونستید کسی رو پیدا کنید که با هم زندگی رو بسازید از دستش ندید ، لذتش خیلی زیاده، اگرم نشد نگران نباشی، تنهایی این قدرها هم ترسناک نیست، لااقل تا اینجاش برای من نبود.

ممنون


مرتبط :

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) عدم تمایل به ازدواج در پسران (۱۹ مطلب مشابه)