به نظر من زن زیباترین، دوست داشتنی ترین، جالب ترین و جذاب ترین خلقت خداونده و البته پیچیده ترین!!!

اما همین موجود دوست داشتنی و جالب و جذاب و ... میتونه برای من زشت ترین، بدترین و منفورترین باشه.

ولی من تا زمانی دیدی فرشته گونه به شخصیت زن دارم و چنین نظری نسبت بهش دارم که اون در هر ارتباطی سرم منت نذاره، منو درک کنه، احساس منو بفهمه، با من کنار بیاد، با من رفیق باشه. رفیق

دقت کردین که رفقا، زشتی های هم رو نمیبینن؟ دقت کردین که حتی کارهای زشت دو تا رفیق و کارهای حال بهم زن اون ها مثل آروغ‌ زدن و ... هم براشون بد دیده نمیشه، راحت با هم کنار میان (مثلا دو تا سرباز توی سربازی و دو تا دختر داخل خوابگاه دانشجویی و ...) خطاهای هم رو میبخشن و گذشت میکنن و واقعا در سختی ها پشت هم هستن .

منم نوکر زنمم اما تا وقتی که با من دوست باشه، نه اینکه منو یک کیسه پول ببینه، من عاشقانه باهاش زندگی میکنم، میریم مسافرت، میریم سینما و موزیک گوش میکنیم و با هم میرقصیم و من سعی میکنم وقت هایی که بد اخلاق بشه شاید درکش کنم و کنارش باشه ولی اونم بفهمه که وقتی مرد میگه امروز حرف نزن با من، امروز غر نزن و ... سرکوفت نزن، منت نذار و ... اونم اینا رو بفهمه.

ولی بفهمه که مرد نیاز به آرامش داره، ولی بفهمه که مرد نیاز به نرمش زن داره نه جنگ و دعوای زن، نه غر زدن زن، نه چیزهای دیگه، اما درسته که مردها ممکنه خواسته های زن رو نفهمن و زن ها حتما باید بخوان، ولی خواستن داریم تا خواستن، زن میتونه اگه زرنگ باشه حتی در حال نوازش و ... مرد رو خر بکنه و هر چیزی ازش بخواد، منتهی زن ها فکر میکنن اگه رئیس بازی در بیارن مرد رو رام و برده کردن.

در صورتی که مرد اون طوری بیشتر حس لجبازی پیدا میکنه و هیچ وقت نباید کاری بکنید که مرد احساس ضعیف بودن بکنه و احساس قدرت ازش گرفته بشه (مردها ذاتا قدرت طلب هستن)

پس بیاید یه کاری بکنیم، بیایم نقش همدیگه رو بازی نکنیم، ما مردها سعی نکنیم مثل زنان باشیم و زنان هم سعی نکنن مثل مردان باشن، هر چیزی جای خودش، همون طوری که طبیعی و درسته بذارید زن نرم باشه و مرد سخت

بیاید به شوهر خودتون به چشم همون رفیق و هم دانشگاهی و هم اتاقی بو گندو و بد دهن و نفهمم ، حداقل قبول داشته باشید و باهاش دوست باشید و ببینید میتونید همون طوری حداقل گاهی هیچ توقعی ازش نداشته باشین و همین طور مردها درباره زن شون این طوری، وقتی یک روز زن میگه من مریضم و خسته ام و تواناییش رو ندارم مرد نگه نه تو باید امروز با من ... بکنی و من رئیس تو هستم و من اربابتم تو هم باید بگی چشم، اگه نکنی من میرم جای دیگه !!! 

بیاید همو تهدید نکنیم، بیاید رفیق تر باشیم مثل همون رفقایی که بدی هاشون رو نمیبینیم و اگه هزار تا به هم بدی بکنیم باز هم پشت همیم و باز هم کوتاه میایم و نه در رفتار و نه در ظاهر زشتی نمیبینیم.

آره، به نظر من زن (دختر)، زیباترین و دوست داشتنی ترین و جالب ترین خلقت خداوند هستش به شرطی که اونم منِ مرد رو با تمام ویژگی هام بپذیره و بدونه که مردا گاهی بچه میشن، مردا نفهمن و خودشون نمیفهمن که زنشون چی میخواد و باید درخواست بکنن. 

اگه زن ارضا نمیشه باید به شوهرش بگه نه اینکه انتظار داشته باشه خود مرد اینو بفهمه. مرد واقعا نفهمه من که مرد هستم؛ اینو دارم میگم و به شرطی زن به نظرم یک فرشته ست که زن درک کنه منِ مرد خیلی نفهمم و گاهی میشم یک کودک پنج ساله و همچنین در کنار این ها دوست ندارم غرورم خرد بشه و دوست دارم قوی باشم نه اینکه چون پول ندارم منو ضعیف بدونه بهم احترام نذاره

من دوست دارم زنم با من مثل پادشاه رفتار بکنه و منم دوست دارم با زنم مثل ملکه ها رفتار بکنم و لوسش کنم و نازش رو بکشم و البته نه اینکه همیشه این لوس بازی ها رو در بیاریم؛ گاهی باید دعوا هم کرد ولی دعوای کم و با صدای کم نه یه جوری زن جیغ بزنه که مرد مغزش ارور بده و بره از خونه بیرون ال اس دی مصرف بکنه!!!

ارسالی از "اسقف اعظم"


مرتبط:

تسخیر قلب احساسی شوهر (1)

چگونه قلب خانمم را تصرف کنم؟ ( 1 )

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

اسم خاص برای مخاطب قرار دادن همسر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)