سلام 

دختری ۱۹ ساله و دانشجو هستم، تا این سن وارد روابط دوستی با جنس مخالف نشدم ، شرایط فراهم بوده ولی خب من چنین چیزی رو برای خودم نمیپسندم چون دوست دارم فقط با یک نفر رابطه داشته باشم و اونم کسی باشه که مرد زندگی آیندم باشه .

 ۵-۶ ماهه که عضو یه سایت شدم و اون جا یه آقا پسر ۲۵ ساله رو دیدم که نمیدونم چطور اما حس کردم بهش دلبسته شدم ، میخواستم از طریق یه واسطه بهش بگم اما چون فکر کردم حسم عشق نیست و هوسه ، چیزی نگفتم و سعی کردم فراموش کنم اما اصلا چنین چیزی امکان پذیر نبود برام.

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم تونستم آیدی تل ایشون رو گیر بیارم و غیر مستقیم بهشون گفتم که من بهش علاقه دارم ، گفت که تو بچه ای ، حست موقتیه ، من و تو خیلی با هم فرق داریم ، چرا دنبال یکی مثل خودت نیستی و ... 

اما بالاخره گفت صبر میکنیم ببینیم گذر زمان چه میکنه . من بهش گفتم من اهل رل نیستم و نبودم و فقط دوست دارم با رعایت حرمت با هم در ارتباط باشیم اونم فقط از طریق تلگرام ، پس رابطه ما به قصد دوستی نبود اصلا و فقط با هم درباره خودمون و خانواده هامون میپرسیدیم تا بیشتر باهم آشنا بشیم . 

حدود ۱ ماه ما با هم چت کردیم و اوضاع نسبتا خوب بود تا اینکه اون آقا چیزهایی رو درباره گذشتش برام گفت که من یکم دلسرد شدم . چون رابطه خیلی خوبی با مادرم دارم و بهم اعتماد کامل دارن میخواستم از همون اول همه ی ماجرا رو براش بگم ، فقط ترسیدم مادرم فکر کنه من از اعتمادش سو استفاده کردم و من دختر خوبی نیستم :

تا هفته پیش غفلتا از دهنم پرید مامان من میخوام ازدواج کنم ! ایشون پیگیر شد و من تمام ماجرا به جز گذشته اون آقا رو براش تعریف کردم ، مادرم گفت تو چنین سنی چنین حسایی طبیعیه و اصلا سرزنشم نکرد ولی گفت تا آخر شب رابطه ت رو با اون آقا تموم میکنی . علت مخالفت مادرم این بود که ما از دو تا استان خیلی دوریم ایشون شرقن و من غرب ، فرهنگ و رسم و رسوم مون با هم متفاوته و از همه مهمتر امکان شناخت صحیح از اون آقا و خانوادش نیست . 

مادرم میگه تو بخاطر ترحم اون آقا رو دوس داری و خیلی موقعیت های عالی بخاطر رشته و خانوادت در انتظارته و ... . من مجبور شدم از اون آقا بخوام همه چیز تموم شه اما دلم نیومد و فرداش که دوباره تل نصب کردم بهش گفتم هنوز دوست دارم و اگه اونم منو میخواد باید تا گرفتن کارشناسیم صبر کنه و شرایط زندگیش رو فراهم کنه و توی این مدت بدون خبر بقیه با هم همون طور مثل یک ماه قبل رابطه داشته باشیم ، اما گفت تو بچه ای و حست به من زود گذر بود و فقط اومدی دلبستم کردی و رفتی . 

این آقا ۵ سال اخیر با یه دختر از آشناهاشون رابطه داشته ولی علاقه از طرف دختر بود بیشتر و چون سن دختر از پسر بیشتر بود و خواستگار دختر وضع مالی خوبی داشته نسبت به این آقا ۳ ماهه ازدواج کرده . خلاصه بعد از کلی پیام گفت دوستت ندارم و خداحافظ ! 

دو سه روز پیش یه مشکل تو همون سایت بین این آقا و یکی دیگه از کاربران پیش اومد ، ایشون فکر کرد من رفتم و چیزهایی که از گذشته شون میدونم به اون کاربر گفتم . اومد دایرکت و تهدیدم کرد و بهم گفت عوضی ! ولی بعدش گفت من عصبی بودم و فلان و من اصلا قصد بدی نداشتم ، من بلاکش کردم . 

من هنوز دوستش دارم و میدونم که اونم داره و فقط میخواد با این کاراش منو دلسرد کنه ، ایشون واقعا با من صادقه و حرفایی رو بهم گفت که حتی خانوادش از اون ها خبر نداره ، توی این مدت حتی یک بارم حرف غیر اخلاقی باهام نزد و همیشه حرمت نگه داشت ، سطح خانواده ماها با هم فرق داره ولی این برام مهم نیست ، واقعا نمیدونم چکار کنم ، من هیچ وقت دختر بی ارزشی نبودم و کمبود عاطفه رو هیچ وقت از جانب خانوادم دریافت نکردم و همیشه کانون توجه همه اطرافیانم بودم به خاطر اخلاق و حجابم و ( اینارو فقط برای اینکه بدونید چطور آدمی هستم ذکر کردم فقط ) قبلا خواستگارای خیلی خوبی داشتم که خانوادم بخاطر درسم مخالفت کردن . 

من خیلی مغرورم ولی نمیدونم چرا حاضرم غرورم رو زیر پام بذارم و از اون آقا بخوام رابطه مون رو مجدد شروع کنیم . میدونم که اخلاقیات و گذشته اون آقا فقط موجب رنجش من میشه ولی مهم نیست برام ، من واقعا دوستش دارم و دلم میخواد به اون کمک کنم تا از این شرایط بیاد بیرون . 

خواهش میکنم فکر کنید من دختر یا خواهر شمام ، لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم ؟ من دانشجوی یه شهر دورم نسبت به خانوادم و این مسئله واقعا داره عذابم میده ، اصلا به زندگیم نرسیدم این یک هفته . میخوام بهترین تصمیم رو بگیرم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) عوارض عاشق شدن قبل از ازدواج (۴ مطلب مشابه)