سلام 

من تصمیم به رفتن به کلاس آشپزی دارم، اونم برای یادگیری، چون متاسفانه بلد نیستم یه برنج ساده دم کنم و چون که مادرم مریضه و با عصا راه میره خب نتونسته بهم آموزش بده . 

چون که آشپزی برای آینده یه دختر خیلی مهمه، اگه بلد نباشه خب خیلی به ضرر آدم میشه، برای مثال دختران تا ابد نمیتونن خونه پدر و مادر بمونن چون پدر و مادرها تا ابد زنده نیستن، پس اگه خواستگار خوبی بیاد آدم باید قبول کنه و بعدش که قبول کرد باید یه عالمه غذا بلد باشه.

اگه کسی تجربه رفتن به کلاس آشپزی رو داره یا می دونه تقریبا هزینه شهریه اش چقدر میشه بگه، و این که اون جا عملی آموزش میدن انواع پخت غذاها رو یا نه ؟

من تو استان هرمزگان، شهر بندرعباس هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)