سلام

خواستگارم وقتی منو میبینه حس میکنم هیچ حسی بهم نداره. البته خیلی با خانواده ام گرم و خوبه. اما با من یه طوریه. به خاطر همین منم سرد و مغرور رفتار میکنم. (به گفته خودش یه چند وقته دیگه میان) اما دلم طور دیگه ای هست. همش حس میکنم پای کسه دیگه ای درمیونه. حتما یکی و دوست داشته داره به اون فکر میکنه. یعنی قبلا یکی و دوست داشته نمیدونم چرا سراغش نرفته. اما همش میگم نکنه بهش فکر میکنه. مثل خوره مغزم و میخوره.

من فضای مجازی هستم هیچوقت تلاش نکرد بیاد صفحه مجازیم. واقعا گیجم. چرا با خانواده ام گرم و صمیمی با من سرد و ... ، چطور بهش بفهمونم دوسش دارم ، واقعا اذیت میشم . چطور ظاهر سردم و بذارم کنار. من واقعا اینی نیستم که نشون میدم.

راستش واسه یه دختر خیلی سخته ببینه یکی باهات مثل بقیه رفتار میکنه خوب منم سرد میشم دیگه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)