سلام 

من یک پسر هستم که چند ساله عاشق یه دختری شدم که بچه ی طلاقه و پدر و مادرش از هم طلاق گرفتن ، من خیلی دوستش دارم و از نظر من این مورد طلاق پدر مادرش به نظر من اصلا مهم نیست . 

ولی میخواستم بپرسم چه جوری باید این مورد رو با خانواده مطرح کرد و راضی شون کرد . چون میدونم اگر این مورد رو مطرح کنم صد درصد مخالفت میکنن . اونم بخاطر قضیه طلاق . از طرفی هم پدرم با پدرشون رفیق بوده قبلا ، این دختر زیر دست پدرش بزرگ شده و پدر مادرش از ده سالگیش از هم جدا شدن. پدرشون هم زن گرفته ، بین ما رابطه دوستی و اینا نیست و من هدفم ازدواجه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)