سلام

من خیلی تو زندگی سردرگمم ،نمیدونم چیکار کنم به هیچی علاقه ندارم. نه دوست دارم برم سر کار نه به هنر خاصی علاقه دارم (البته اگر به یه هنری علاقه داشته باشم نهایت دو سه بار بیشتر نمیتونم انجامش بدم و زود خسته میشم) .

یعنی هیچ حرفه ای نیست که من عاشقش باشم و من به تکاپو وادار کنه و بهش برسم. هنوز بعد سی و اندی سن، نمیدونم از زندگی چی میخوام. خیلی عذاب وجدان دارم که همش روزهام به بطالت میگذره. هیچ هدفی ندارم چون به هیچی علاقه ندارم که ادامه دار باشه. 

بهم بگید چیکار کنم و چطوری از وقتم استفاده کنم؟

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)