سلام

این پست رو نوشتم فقط به خاطر اینکه از دختر و پسرهای مجرد خواهش کنم شما رو به خدا در جلسه خواستگاری خود واقعی تون باشید و به هیچ وجه به هیچ وجه نقش آدمی که نیستین و فقط دلتون میخواد که باشین رو بازی نکنید. اگه اخلاق خاصی دارید حتما با طرف مقابل رو در جریان بذارید، اجازه بدین با شناخت کامل از تمام ویژگی های خوب و بدتون شما رو انتخاب کنه.

داشتم معیارهای ازدواج یه دختر خانومی رو داخل سایت میخوندم یاد خودم افتادم که چقدر ساده و پاک بودم و چقدر دلم میخواست دختر سخت گیری نباشم تا بتونم زندگی قشنگی بسازم. وقتی همسرم اومد خواستگاری اصلا نپرسیدم خونه داری یا نه ؟ ماشینت چیه؟ چقدر حقوق و پس انداز داری. ولی بهش گفتم اخلاقش خیلی مهمه گفتم یه آدم معمولی و مهربون و عاقل میخوام تا بتونم بهش تکیه کنم آرامش بگیرم. گفتم همین که زرنگ و با مسئولیت باشی کافیه تا بدونم از پس مخارج زندگی برمیای. خودمم کارمند هستم پس با کمک همدیگه میسازیم زندگی رو.

به هیچ وجه در مورد ظاهر و قیافه سخت نگرفتم. در مورد مراسم ازدواج کاملا ساده گرفتم. اما حالا من موندم و یه همسر عصبی و تند مزاج که فحش دادن براش عادی هستش و دائم مورد قضاوت و انتقادم،  آرامشی که دنبالش بودم ندارم. حتی با پدر و مادرش برخورد و رفتار مناسبی نداره، من که جای خود دارم ...

همه ی این ها به خاطر اینه که در خواستگاری و آشنایی نقش یه آدم بسیار منطقی و عاقل و مهربون و مبادی آداب رو اجرا کرد. همون آدمی که دلم میخواست. الانم گاهی میشه همون آدم اما فقط گاهی ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)