سلام

چرا با وجود 33 سال سن پدر و مادرم فکر میکنند من هنوز بچه ام! نه حق مالی دارم نه حق اشتغال نه تحصیل و ...

برنامه ی زندگی من اینه:

1. از خواب بیدار بشم

2. وب گردی و خواندن کتاب

3. ناهار 

4.وب گردی و خواندن کتاب

5. شام

6.وب گردی و خواندن کتاب

7. شام و خواب!

اخه اینم شد زندگی ؟!

نمیدونم شاید این واقعیت تلخ براتون بسی خنده دار بود ولی حقیقته ،حقیقته چون چاره ای دیگه ندارم دست و پام بسته است ، زندانی و اسیر پدر مادرمم . حتی نمیتونم تا سر کوچه تنها برم فقط حق رفتن به آرایشگاه اونم با مادرم! دیگه خسته شدم ،افکار افراطی سنتی شون آزارم میده.

نگید برو مهمونی شرکت کن دیده بشی نگید نمیدونم دعا کن نماز بخون حتی دیگه نماز یومیه امم نمیتونم بخونم حسابی افسرده شدم همش به فکر میکنم.

اصلا حق مشاور رفتنم ندارم میگن این مال دیوونه هاست! اگر روزی روزی معجزه شد ازدواج کردم قطعا با والدینم قطع ارتباط خواهم کرد. سالها پیش وقتی مدرسه میرفتم با مشاور مدرسه مون حرف زدم خیلی حرف زدم گریه کردم، ولی فقط نگام کرد و پند و اندرزی خشک با مادرم ولی کو گوش شنوا ؟!

جای این بند در کتاب قانون خالیه.

آیا این جفا نیست من دختر 33 ساله مجرد این همه اذیت بشم؟ آیا من پرنده ام که همواره در قفس باشم فقط منتظر باشم جلوم دون بپاشن!

وقتی اعتراض میکنم مادرم فریاد و فحش های +18 که تو احترام بزرگتر نداری روی حرف ما حرف میزنی که چی؟! که چرا گفتم دلم مسافرت میخواد کلاس برم فلان کتاب میخوام!

نه چیزی باید بخوام نه چیزی بخرم شده بودم کوزت ، باید آشپزی میکردم ظرف میشستم! که دیگه این کارها رو نمیکنم، انقدر افسرده شدم که حتی حتی به زور غذا میخورم آرزوم شده مردن . 

چرا انقدر میگید احترام به بزرگتر ها بذارید این بد نیست البته. بگید همه جا به همه بگید احترام به کوچکتر هم واجبه ارزش قایل باشید برای بچه هاتون برای کوچکتر از خودتون، والا دانایی به سن و سال نیست ، مادرم دیروز برگشت بهم گفت تو شیطانی نماز نمیخونی!

ولی من مثلا شیطان کی غیبت مردم کردم؟ کی تهمت زدم فحاشی کردم! مگه مسلمونی صرفا به خوندن نمازه!

حق الله رو خدا میبخشه ولی حق الناس و غیبت و تهمت و دروغ و ..... چطور 

من نماز نمیخونم ولی اعمالم خوبه نمیگم نماز مستحبه نمیگم نماز نباید خوند استغفرالله ،میگم قضاوت نکنید ، مشکل من گره ی کوره. خواهشا دعام کنید فقط. منم دلم میخواد زندگی کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)