سلام دوستان

من زیاد به این سایت سر میزنم و اگه بدونم که نظرم تو پستی مفید هست حتما نظر میذارم . خیلی از دوستان در مورد ازدواج و مشکلات زندگی سوالاتی می‌پرسند که فقط یه فرد کارشناس و به قول معروف مشاور میتونه راهنمایی کنه نه افراد عادی ، همین شد که تصمیم گرفتم شماره 096400 رو به همه دوستان معرفی کنم تا اگه مشکلی خدایی نکرده براشون پیش اومد با یک فرد مطمئن مشورت کنند چون برای همه مقدور نیست که به مشاوره حضوری که معمولا هزینه زیادی هم داره بروند ولی تماس به این شماره هیچ هزینه اضافی تا جایی که من میدونم نداره.

من خودم بارها تماس گرفتم و از بخش های مختلفی که داره سوالاتم رو برطرف کردم.

*سارا خانوم *


مرتبط با معرفی مشاور و لزوم مشاوره قبل از ازدواج:

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

صحبت با مشاور در زمینه ازدواج لازمه؟

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

لزوم وجود قانونی که ازدواج رو بدون مشاوره ممنوع کنه

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور

معرفی شماره مرکز مشاوره - 096400

معرفی مرکز مشاوره در شیراز برای مسائل خانوادگی و ازدواج

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

درخواست معرفی مشاور در شهر شیراز

معرفی مشاور در قزوین

چطوری به خواستگار بگیم بریم مشاوره قبل از ازدواج؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)