سلام 

من برای یه مشکلی میخوام برم پیش روانشناس یا پیش مشاور ...

فکر میکنید مرد یا زن بودنش فرقی داره ؟ چون مردان تو این جور موارد تو کارشون جدی ترن چون فقط این کارشونه شایدم من اشتباه میکنم و اونایی که دیده بودم استثنا بودن ... ، البته چون من یه دخترم برام خیلی راحت تره با زنی بشینم حرف های دلم رو بزنم و چون ممکنه گریم بگیره نمیخوام جلوی یه مرد غریبه غرورم بشکنه....

و از طرفی خونواده ی پول داری نیستیم و برام همین مشاور و روانپزشک رفتن هم برام از لحاظ مالی خیلی سخته و برای همینم از پول تو جیبیم میخوام استفاده کنم....

شما مشاور یا روانشناسی توی اصفهان میشناسین که کارش خوب باشه و گرون هم نباشه ؟

اگه میشناسین آدرس یا شماره و زن و مرد بودنشون و گرون یا ارزون بودنش و حدودن اگه مبلغش رو بگین ممنون میشم!

مرتبط :

اصفهانی ها از کجا میارن اینقدر خرج میکنن

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی روانشناس خانم در کرج

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی متخصص گوش و حلق و بینی خوب در اصفهان

اخلاق اصفهانی ها با افراد غریب تو شهرشون خوبه یا بد؟

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

معرفی وکیل خوب در اصفهان برای طلاق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)