سلام

من موقع حمام کردن اب میره تو گوشم . منم هر کاری میکنم چون گوشم درد میکنه آبی که رفته توش نمیاد بیرون و این دو سه روز بعد باعث میشه به شدت مجرای گوشم درد بگیره خیلی دردناکه . شما چطوری آب را خارج میکنید ؟

من تا حالا به 5.6 تا پزشک عمومی و 6 تا متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کردم ولی... همشون یه سری قطره میدن تا استفاده کنم تا خوب بشه ، یا اینکه میگن استفاده کن و چند روز دیگه بیا واسه ساکشن ، منم دوره های درمان را تقریبا کامل میکنم .

چند بار هم ساکشن کردم اما ... خیلی درد دارم شبا نمیتونم بخوابم . خواهش میکنم اگه متخصص گوش و حلق و بینی  خوب در اصفهان میشناشید خواهشا بهم معرفی کنید ( اسم متخصص ، یا آدرس مطب یا بیمارستان یا درمانگاهی که کار میکنند )

و در اخر هم ممنونم از کسانی که وقت میذارند و سوالم را میخوانند


پیشنهاد :

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

اصفهانی ها از کجا میارن اینقدر خرج میکنن

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی روانشناس خانم در کرج

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

اخلاق اصفهانی ها با افراد غریب تو شهرشون خوبه یا بد؟

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

معرفی وکیل خوب در اصفهان برای طلاق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)