سلام 

دانشجوی یه شهر دورم ،هر چند ماه یه بار میرم خونه ، تنهایی خیلی داره بهم فشار میاره در حدی که گریه میکنم ، از طرفی هم اتاقی هام همه دوست پسر دارن، ۲۴ ساعته با گوشی حرف میزنن، تنهایی زیاد روشون تاثیر نمیذاره، خانوادمم زیاد بهم زنگ نمیزنن ، دلم گرفته ، میزنه به سرم منم مثل اون ها دوست پسر بگیرم ولی همه ش عذاب وجدان شوهر آیندم دارم ،میگم اگه این کار کردم چطور تو صورت اون نگاه کنم ..

حالم خیلی بده تنهایی خیلی بهم فشار آورده حرف یه روز دو روز نیست دو ماهه اینجوریم ، چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)