سلام 

من یه دختر 20 ساله هستم که یه سال پشت کنکور بودم و خدا رو شکر دارم رشته ای که دوست دارم رو میخونم ولی تقریبا از همون دوران کنکور یه کم افسردگی گرفتم یعنی هر چند وقت یه بار گریه م میگیره بدون دلیل ، این اواخرم شدید شده ، یه سری مشکلات دیگه ام دارم ؛ 

مثلا برای اینکه دچار گناه نشم نیاز جنسیم رو سرکوب کردم ! همش به خودم تلقین میکردم که بدم میاد از رابطه جنسی تا که رسیدم به الان و دیگه واقعا از ازدواج متنفرم، همش ترس دارم که اگه یه روز عاشق شدم چکار کنم ؟  

یه مشکل دیگه ام اعتماد به نفس فوق العاده پایینمه،  اصلا روابط اجتماعیم خوب نیست مخصوصا با آقایون کلا ازشون دوری میکنم همش فکر میکنم اولاش با سلام کردن و صحبت معمولی شروع میشه و میرسه به جاهای تاریک ، کل زندگیم شده پر از استرس ، همش نگرانم که نکنه گناهی چیزی بکنم .  

چهره م رو دوست دارم ولی به خاطر دماغم شده بعضی وقت ها گریه میکنم ،چون ی قوز داره ! هزینه عملشم ندارم ، میدونم مشکلاتم شاید از نظر بعضی هاتون مزخرف باشن ولی واقعا منو کلافه کردن خودم موندم چکار کنم بخدا 

لطفا اگه میتونید کمکم کنید . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)