سلام

سوالم در مورد ازدواج زودتر برادر کوچکتر هست ، تو وبلاگ فقط در مورد خواهر کوچکتر بحث شده است. من دختر با رنج سنی ۲۵ الی ۲۷ سال هستم و برادرم ۲۲ ، خود برادرم اصلا زیاد ازدواجی نبود ولی خانواده ام مصر بودن هر طور شده ازدواج کند و در این مورد حتی یه احترام الکی و ظاهرسازی که نظر منو بپرسن نذاشتن ، خلاصه برادرم ازدواج میکنه ولی واقعا به هم ریختم و دلم شکست،، تو مجلسش فقط خویشتن داری میکردم که اشکم نیاد و بعد مجلسش بغضم ترکید و اصلا غم دلم تموم شدنی نیست ،تا صبح گریه کردم ، چشامم باز نمیشد ، و پرش عضلانی پا پیدا کردم ، سردرد شدید گرفتم . به محض بیدار شدن گریم میگیره، اصلا دردش امون نمیده . 

چقدر که مادر دختره تو خواستگاری جلوی من مجرد ، اندر مزایای ازدواج در سن کم سخن میگفت و خرد شدم ، اولش بهم گفت دخترم ۱۴ سالته ؟! حس ترحم و دلسوزی بقیه هم برام عذاب آوره و گفتن اینکه دفعه دیگه نوبت توئه و ...‌

اصلا دیگه خوشم نمیاد ببینم شون، خدا روشکر باید تنهایی برای کارم برم یه شهر دیگه ، من الان فکر میکنم والدینم چقدر بی رحم بودند که این کار رو با من کردند ، هم سن برادرم کم بود هم خودش ازدواجی نبود هم پسر بود و نگرانی بالا رفتن سن نبود ، حداقل  تا ۳۰ سالگی من صبر میکردن و بعد اقدام میکردن . 

الان من تو شرایطی ام که از نگاه ترحم و تحقیر اطرافیانم میرنجم ، مخصوصا مادر دختره خیلی بدم اومد ازش، تو مجلس فقط هوای خواهرهای متاهلم رو داشت و من چون مجرد بودم مثل یه گناهکار یا مجرم یا معیوب محسوب میشدم . 

تا حالا اینقدر دلم نشکسته بود، حتی دیگه حالم از هر چه خواستگاره بهم میخوره، رفتم تو یه اتاق تنها ، منتظرم زودتر کارم درست بشه و برم ، اگه شرایطش رو داشتم حتما از ایران میرفتم . با خانوادم دیگه حرف نمیزنم ، عین سنگ شدم .

سوالم اینه بدون دادن امید الکی راستشو بگید

۱. آقایون چه نظری در مورد دختری که برادر کوچکترش زودتر ازدواج کرده دارند ؟ یعنی به اندازه ازدواج زودتر خواهر کوچکتر دید منفی وجود داره ؟

۲. کسی همچین تجربه ای داشته و چکار کرده؟

۳. احتمال ازدواج موفق من بازم هست یا کمتر میشه؟

۴. چرا اینقدر بدبختم؟

و در نهایت خوش بحال بچه ی آخر خانواده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)