سلام

بنده پسر ۲۷ ساله ای هستم که سوالی ذهنم رو مشغول کرده، البته این سوال من شاید برای خیلی افراد بی اهمیت و پیش پا افتاده باشه ولی نظر شما برام مهمه .

از خانوم های متاهل و دختر خانوم های مجرد میخوام بپرسم که نظرتون راجع به کم مویی و پر مویی در مردها چیه ؟ یا بذارین این جوری بپرسم دوست دارید همسرتون پرمو باشه یا کم مو؟ منظور من از پرمویی و کم مویی ، ریش و موهای دست و موهای سینه و پاهای اقایون هستش ، خود من خوشبختانه کلا کم مو هستم ریش کم پشتی دارم و از این بابت راضی ام ، حداقل حسنش اینه که از نظر بهداشت و نظافت بدن همیشه تمیزه و نیازی به رفع موهای زائد نداره .

مطلب دیگه اینکه سنم رو جوانتر از اونی که هستم نشون میده به خاطر همین مسائل من از کم مو بودن خودم خوشحالم البته نه موی سر چون موهای سرم پر پشته ، این از نظر بنده . خوشحال میشم نظرات خانوم ها و اقایون رو در این مورد بدونم . 

با تشکر

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)