با سلام

من تاره با این وب آشنا شدم و یه سوال دارم امیدوارم بتونید کمکم کنید دوستان . پسری 21 ساله هستم مقید و دانشجو ، اهل کار خلافی هم نیستم حتی رفیق بازی ، مشکل من اینه که  حداقل تا زمان گرفتن مدرک لیسانس نمیتونم اسم ازدواج رو بیارم یعنی به هیچ وجه ممکن امکانش نیست اصلا ، پس ازدواجی وجود نداره حالا حالا ها ، من سلیقم در انتخاب دختر طوری هست که اولا دختر خانوم باید مقید به اصول اخلاقی حجاب ، حیا و عفت باشن ، براشون مهم باشه این مسائل و با کمال میل رعایتش کنن ، بگذریم ...

من اخیرا یا بگم یک ماهیه دختر خانومی رو دیدم که در مغازه ای مشغول کار هستن و همیشه آقایی روی سرشون هستن که نمیدونم پدرشه یا صاحب کارشه ، من از این دختر خانوم خوشم اومده و ایشون حدس میزنم همسنم باشن و ویژگی هایی که مد نظرمه رو دارن ، من اصولا آدمی نیستم که از هر کسی خوشم بیاد و بعد یه مدت این اولین کسی هست که این قدر به دلم نشسته که واسش تلاش کنم و بخواهم باهاش ارتباط بگیرم .

من میخوام با این دختر خانوم یه ارتباطی داشته باشم هر چند کم که بعد از یک مدت بتونم واسه خواستگاری اقدام کنم ، بهتره بگم چند سال ، ایشونم سنی ندارن که چند سال صبر کردن واسه شون مشکلی به وجود بیاره یا بهتر بگم اگر دلش پیش من باشه با کمال میل صبر میکنه .

منتهی قضیه اینه ؛

چه جوری من میتونم بهش اینایی رو که گفتم منتقل کنم ؟ خواهشا فقط در مورد این مساله نظر بدین ، حاشیه بیخودی نرین که همه رو خودم میدونم ، فقط فقط فقط این دختر خانوم و اینکه چه جوری میتونم بهش بفهمونم من قصدم خیره ... .

توی مغاره امکان صحبت وجود نداره ، چون همیشه کسی هستش اون جا ... و اینکه ایشونم منو خیلی ندیدن چند باری ... ، تنها میتونم نزدیک خونه شون که سر یه خیابون تقریبا شلوغ هستش صداشون کنم ... .

شما راهنمایی کنید خانوم ها ...

مرسی از همه


مرتبط:

دختر مورد علاقه م ازم متنفر شده که ارتباطم رو باهاش قطع کردم؟

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟

چطور به دختر مورد علاقم بفهمونم که جونم به جونش بنده

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقه م با یک ندانم کاری از دستم رفت

چطوری بفهمم دختر مورد علاقه م بهم حس عشق داره یا نه ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

چطور به دختر مورد علاقم ثابت کنم که قصد ازدواج دارم نه دوستی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)