سلام

سوال من اینه که تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟

مثلا فرض کنید پسری ادعا داره که یک دختری رو برای ازدواج در نظر گرفته، ولی شتابی در خواستگاری کردن و اینکه طرف رو در جریان احساساتش قرار بده نداره . یک پسر حدودا 27-28 ساله که سربازی رفته و میتونه کار هم بکنه.

میشه این برداشت رو کرد که طرف فقط یک علاقه سطحی داره به اون دختره و استرسی برای بدست نیاوردنش نداره و با خودش میگه این نشد یکی دیگه ؟ آیا جواب مثبت دادن به پسری که با خودش میگه این نشد یکی دیگه کار درستیه ؟ 

فرض کنید پسره خجالتی هم نیست و روابط صمیمی با دخترها داره.

لطفا راهنماییم کنید 

ممنون


مرتبط :

لعنت به بی پولی و ترس از ابراز علاقه

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم ؟

پشیمونم که بدون داشتن امکانات به همکلاسیم ابراز علاقه کردم

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)